40K campaign praatgroep

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 jul 2009 15:20

Okee, de verhaallijn voor chapter 3 en de intro voor 4 staan er op. De scenario's komen morgen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Zandor » 12 jul 2009 16:03

@Leander, ben er rond half acht. Wil het niet te laat maken. Iets van 2300 uur wel weer naar huis. Moet de volgende dag gewoon weer op tijd werken.
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Zandor
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Leandertje » 12 jul 2009 19:10

k is maar een kleine battle lees ik net.
dus gewoon braAF MET DE POOTJES OMHOOG GAAN LIGGEN :grijns:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Zandor » 12 jul 2009 20:38

Ja ik las het net. Weer een kansloze nederlaag voor de sturmguard. Maar ze zullen dapper ten onder gaan! En de manier van deployment kan een voordeel voor mij zijn. Tot donderdag!
Zandor

Berichtdoor Sanguine » 13 jul 2009 08:20

@Laurens, voor 3000 punten, mag ik dan apocalypse spullen inzetten?
Als ik me aan de normale force organisation chart moet houden kom ik niet tot 3000 punten (alle slots zijn dan al bezet :disturbed: ).
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Sanguine
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Sanguine » 13 jul 2009 11:45

okee,ik heb even opnieuw gekeken, ik heb nu een legale 3000 punten lijst :grijns:
hoewel, ik denk niet dat we op een avond meer dan 2 of 3 drie beurten kunnen spelen :nono: ( ik mag namelijk nooit tot laat blijven)
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Sanguine
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Caladai Doomblade » 13 jul 2009 16:35

Ik denk dat als we een beetje tempo maken en vroeg beginnen dat we het wel kunnen redden. Jij hebt misschien wel 3000 punten, maar ik heb er maar 1500 hoor, dus mijn beurt zal een stuk korter zijn (en waarschijnlijk heel snel HEEL kort worden).

Hoe laat kun jij beginnen met spelen? (ben jij er nu komende donderdag, of wordt het een week later?)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 13 jul 2009 16:36

@Sander: je mag dan wel ten onder gaan, maar als je leander ervan kan weerhouden om een transport mee te nemen dan is dat gewoon een dikke victory hoor!

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Zandor » 13 jul 2009 18:12

Psies, en ik zal de eer hoog houden van de 306th!! For the Emperor!!!
Zandor

Berichtdoor Leandertje » 14 jul 2009 09:57

even 3 valkyries in elkaar prutsen als objectieve :)

1 heb ik al :P

denk toch echt dat ik alle 3 te pakken ga krijgen.

there is no stopping a storm of IRON
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

VorigeVolgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009