40K campaign praatgroep

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

Berichtdoor Leandertje » 17 mei 2009 21:47

ander ding, meer info voor Laurens eigenlijk.
na wat tel. reken en schuif werk.
ben ik in staat om binnen een normale FOC 3500 punten neer te zetten voor een apoc kom ik over de 4000 heen
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Bobske » 18 mei 2009 05:58

Jacco kun je donderdag?
Zo ja hoe laat ben je er, pm je nog wel.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 18 mei 2009 08:40

Sorrie Leander, geen special characters. Als je characters overleven kan het zijn dat ze in de laatste battles iets speciaals krijgen, maar Abbadon en Ahriman zijn van een iets ander caliber dan de characters die jij kunt maken met normale equipment.

@ Leander, ik verander het puntenaantal voor de battle dan wel even. Je kunt dan 2500 punten inzetten. :)

@ Bob: Wil jij misschien beide scenarios uitprinten? Dan weet ik tenminste zeker dat ze op de club liggen. ;)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 18 mei 2009 12:23

@ Laurens
check, geprint neem het donderdag mee
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 18 mei 2009 14:38

RGR.

ik ga ze maar een zo in elkaar zetten (de charaters) zodat ze er naar toe kunnen groeien :)
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor vhati » 18 mei 2009 17:56

voor leander en sander, ik ben er deze week niet moet met de schoonfamilie uit eten. Kunnen jullie volgende week?
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Bobske » 18 mei 2009 18:36

@ LAurens
dt van Vhati heeft neem ik aan ook invloed op mijn battle de week er na?
Ik heb namelijk een afspraak met een vriend verzet naar volgende week donderdag samen eten. en dan kan ik evt langer blijven.
Ik kan anders gewoon battlen hoor. Campaign stond eerst en gaat voor (heb ik hem al gezegd)
btw had je aan mijn vakantie gedacht laatste 2 weken van juni?
(ben er waarschijnlijk wel maar hou het open:)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 18 mei 2009 21:18

@vhati, das jammer kwam mij goed uit om juist nu zo een grote battle te doen.
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Zandor » 18 mei 2009 22:18

@ Vhati, same here. Maar ja leg je schoonfamilie dat maar eens uit dat de club belangrijker is..... Volgende week zou ik kunnen. Is een andere dag ook een optie?
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Zandor
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 mei 2009 10:56

@Bob: je kunt jouw battle tegen Jakobijn gewoon donderdag doen hoor. De battles hebben geen effect op elkaar. Ik heb geen rekening gehouden met je vakantie, maar dat maakt niet uit, dan duurt het gewoon iets langer. Zolang we voor augustus maar klaar zijn want dan ga ik 3 weken met vakantie.

Zolang niet beide battles gespeeld zijn kan alleen niet de volgende ronde beginnen, maar ik denk dat dat wel duidelijk was.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009