Estalian Army

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor henerius » 19 okt 2008 22:45

:salvatore: ik heb geen 130 peerden in in keer gedaan ben :P

dat heeft wel wat langer en 2 empire en 2 dogs of war armies geduurd :p

dit leger neigt steeds meer naar dow trouwens. :unsure: aangezien ik een unit ogres tussen deze jongens in niet eens zo verkeerd zou vinden... :hehehe
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor TROLL » 20 okt 2008 10:51

oke tof :P

maar hoe zit dat nou met DoW in je leger? want het staat niet meer als rare choice? wie en wat mogen dat nu nog wel?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor henerius » 20 okt 2008 19:19

in de DoW lijst staat wat je mag... lees de regiments of renown maar eens door..
henerius
Mastah

Berichtdoor TROLL » 20 okt 2008 19:36

oke ^_^

nja er was eerst zo een gezeik over dat het niet meer in de apparte army lists stond(bij de nieuwe boeke)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor henerius » 08 nov 2008 16:42

Estalians go to War. morgen Golden Griffon :)
henerius
Mastah

Berichtdoor henerius » 05 apr 2009 22:07

Tja mijn WIP warrior priest op paard...

Ik heb zo me bedenkingen gekregen over dit model.. hij is rijkelijk gekleed zoals ik me leger in principe wil hebben... rijkeluis soldaten. Maar .. deze WP is wel erg... rijkeluis. Me andere WP is ook welvarend gekleed. maar zijn soberheid steekt af bij de kleding van deze gast..
En zijn cape is bestial gehighlight... en zijn mutsje is rood.. met als gevolg een blur van rode kleuren op afstand... hmmm ik weet 't niet.. twijfel.. miss moet ik em er maar uitknikkeren en opnieuw beginnen .... scratch..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hellebaardier detachment on the way ;) moet alleen nog effe bedenken hoe ik de verwijderde hoofjes ga vervangen ... nooit gedacht deze modellen te recyclen :huh:

het originele model met daarlangs de benen van zijn broertje... powderkeg en bulletbag zijn verwijderd en de broek is met greenstuff hersteld..
Afbeelding
op de volgende twee foto's zie je links 2 modellen met de halberd net wat anders ... zo krijg ik toch wat variatie.. :P
Afbeelding
Afbeelding

het rechtse twee modellen op de foto hieronder delen de foto daaronder ook. op foto 1 heeft het zwarte figuurtje zijn handgun nog ;)
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door henerius op 10 jul 2017 23:04, in het totaal 3 keer bewerkt
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 05 apr 2009 22:13

Ik vind die Warrior Priest er wel aardig uit zien hoor.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor drava » 05 apr 2009 23:09

Tja mijn WIP warrior priest op paard...

Ik heb zo me bedenkingen gekregen over dit model.. hij is rijkelijk gekleed zoals ik me leger in principe wil hebben... rijkeluis soldaten. Maar .. deze WP is wel erg... rijkeluis. Me andere WP is ook welvarend gekleed. maar zijn soberheid steekt af bij de kleding van deze gast..
En zijn cape is bestial gehighlight... en zijn mutsje is rood.. met als gevolg een blur van rode kleuren op afstand... hmmm ik weet 't niet.. twijfel.. miss moet ik em er maar uitknikkeren en opnieuw beginnen .... scratch..

Wellicht als je de knol anders schildert zodat die beter afsteekt tegenover de mantel.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 apr 2009 08:54

Ik zie ook het probleem niet zo met die warrior priest. Hij kleurt juist super goed bij je tafel....

Maar serieus, ik zie hem natuurlijk nu niet met de rest van je leger, maar zo ziet ie er eigenlijk best goed uit. Ik zou ook niet weten wat ik een andere kleur zo maken. Het hoedje en de cape zijn wat mij betreft allebei in hele logische kleuren geschilderd.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor henerius » 06 apr 2009 20:49

http://www.shop.microartstudio.com/guar ... p-175.html

getipt :unsure: da's fijn Estalian koppies... en dat op WFB formaat :)

en die WP moest ik eerst maar eens afpienselen.. dan zien we wel of het afgrijzen of overdreven is...
henerius
Mastah

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs