Turn 3

Oranisatie en deelnemers kunnen hier hun doldwaze beslommeringen vertellen. In het heetst van de strijd, wie vlucht en wie verdient eeuwige roem?

Berichtdoor Benman » 03 apr 2009 08:42

tegen 200 punten empire?
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 03 apr 2009 08:48

ik denk 2000 punten..
dan is de verklaring: Guy was 300 punten kwijt en ik heb er 300 over te begrijpen.

2000 tegen 1200 is zo'n uitslag wel te verwachten... 300 punten over is dan zelf een respectabel aantal.. dat had gewoon wiped moeten wezen... :P (maar dat zijn alleen cijfertjes en statistieken. tijdens de battle kan er zoveel in de soep open :P )
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor theWoodcutter » 03 apr 2009 08:55

Goed gezien heren.
@Henerius: inderdaad ik had echt verwacht zwaar gewiped te worden. -_- Daarnaast is er voldoende in de soep gelopen...
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Richard » 03 apr 2009 09:40

Het was in deze battle inderdaad de bedoeling dat de chaos speler een opofferslag zou spelen...
Hij moest gewoon proberen zo veel mogelijk dood te maken.

300 punten lijkt misschien niet zoveel :P
Maar daar zaten wel 2 characters in! Guy zal in zijn volgende battle, het dus met 2 captains minder moeten stellen! Dat is dan weer wel een flinke winst!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Mictian » 03 apr 2009 10:18

Pff als ik vorige week die battle had ingevallen had ik gewoon 2000 punten empire van de tafel geveegd! :P
Ok dat niet, maar meer dan 300 punten had me nog moeten lukken :P
Mictian

Berichtdoor theWoodcutter » 03 apr 2009 11:46

Maakt wel een verschil of je shooting en magic hebt, of alleen maar magic en close combat. Bewijs het maar eens (makkelijk spreken, want ik heb geen Empire leger om tegen te spelen ^_^ ).
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Benman » 03 apr 2009 15:14

Gaston's ridders en boeren zijn het rouwen om Gaston wel een beetje moe aan het worden. De rouwperiode duurt nu al bijna een maand. Zelfs de boeren zijn het er over eens dat het langzaam maar zeker tijd wordt om wraak te nemen.
De edele ridders zijn echter nog steeds aan het keuvelen over wie er nu het leiderschap moet gaan overnemen en of het nog steeds een slim plan is om de 'domme' boeren mee te nemen op veldtocht. Over en weer wordt met verwijten gegooid tussen de edelmannen en de boeren met betrekking tot de schuldvraag over het sneuvelen van Gaston.

De tijd zal het leren of boeren nog mee marcheren. :P :p
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Richard » 05 apr 2009 10:13

komende week ga ik weer dingen online zetten `:P

komt er aan!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Vorige

Keer terug naar Fluff stuff 2009 campaign WHFB