WH 40K campaign 2009. Nu ECHT.

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

WH 40K campaign 2009. Nu ECHT.

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 maart 2009 11:11

Oke, er gaat een 40K campaign komen. We hebben al een tijdje een topic waar mensen zich aangemeld hebben en waar er wat data's en ideeen genoemd zijn. Vergeet dat topic, ik begin opnieuw, anders wordt het een rommeltje. Dit is het plan:

Campaign start: hoogstwaarschijnlijk 14 Mei 09 (nog even onder voorbehoud)

Campaign: Map en story based. Ik heb al een kaartje waar alle moves en battle-locaties elke ronde op komen te staan (post ik hieronder wel) en al wat ideeen voor het verhaal, maar daarvoor heb ik eerst spelers en legers nodig.

Aantal spelers: maximaal 5. Dat is niet veel, maar dan blijft het overzichtelijk. (als er uberhaupt iemand mee wil doen...)

Aantal rondes/weken: 5 rondes over 10 weken. Kort maar krachtig!

Wil je meedoen? Laat het hieronder even weten. Je moet wel in die 10 weken redelijk beschikbaar zijn (minstens 1x per 2 weken, maar liever vaker). Zet er even bij met welke legers je mee zou willen doen en hoeveel punten je daarvan hebt. Het is NIET first come first serve, ik maak zelf straks een keuze wie er mee kan doen. Dat klinkt misschien oneerlijk, maar ik wil even kijken met welke legers ik een leuk verhaal kan maken (ik ben niet ZO creatief denk ik, en het moet wel een geloofwaardig verhaal blijven). Spelers die eventueel niet mee kunnen doen hebben dus voorrrang bij de volgende campaign? ;) ANyone? Plea
Laatst bijgewerkt door Caladai Doomblade op 24 maart 2009 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 maart 2009 11:31

Kaart:
Afbeelding
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor vhati » 24 maart 2009 14:03

ik zou wel mee willen doen, heb:

Tau (rond de 5000 punten)
space marines(zal wel rond de 3500 zijn)
chaos daemons (iig 1500, nooit uitgerekend hoeveel)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Mictian » 24 maart 2009 14:18

Ik zou graag mee willen doen, maar rond de hoeveel punten willen jullie ongeveer gaan spelen? Ik heb op het moment nog niks, hopelijk volgende maand de starter set en een zooitje van mijn broer, en dan zo snel mogelijk uitbreiden..in mei alvast kleinere battles lukt makkelijk, en dan kan ik elke maand uitbreiden..

In ieder geval

Space Marines. Geen idee hoeveel punten eerlijk gezegd, de starterset+wat ik nog heb is al bijna 1000 punten denk ik, dus bij de eerste battles heb ik al 1000 punten beschikbaar.
Hoogst waarschijnlijk geen specifieke chapter

*edit*
overigens ben ik ook contant marktplaats aan het afzoeken naar een leuk begin leger voor een redelijk prijsje :P als ik geluk heb, heb ik tegen die tijd al een leuk leger :P
Laatst bijgewerkt door Mictian op 24 maart 2009 19:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Mictian

Berichtdoor Dragorius » 24 maart 2009 16:24

Wil meedoen! Ik heb nu een huis in Nijmegen en kan dus de donderdag gaan gebruiken als richtige clubavond :D Sowieso kan ik vanaf midden mei veelvuldig (altijd?) aanwezig zijn!

Necrons (2000+ punten? Afhankelijk van regels etc.)
Space Wolves 1500 - 1800 ongeveer.

p.s.

Die map is wel vet gelukt, hoe heb je dat gemaakt?
In Space, There Is Only Binary... :P
Dragorius
Gigantic Dwarf

Berichtdoor Sanguine » 24 maart 2009 16:52

Ik wil ook meedoen. (als het mag :P )

Deathwing (fallen angels, chaos dus) 1750 punten
orks (evil sunz) zo'n 3500 tot 4000 punten

Is het de bedoeling om alleen standaard battles te spelen of om ook een team battle/apocalypse battle te spelen. Bijvoorbeeld aan het einde van de Campaign?
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Sanguine
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Zandor » 24 maart 2009 17:59

Count me in!

Imperial Guard zo'n 2000 pts (waaronder catachan's).
Als je hulp nodig hebt met planningen of andere dingen, wil ik ook graag helpen.

Groet Sander
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Zandor
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Lex » 24 maart 2009 19:22

Ik wil eigenlijk ook wel meedoen ^_^

Nu net iets meer dan 1000 punten, als ik m'n best doe heb ik dan wel 1500 punten dark angels.
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Bobske » 24 maart 2009 19:55

mmm, als je dan toch wil beginnen Laurens wil ik ook wel meedoen
1.500p Eldar (+1.500 die ik van Skevan kan lenen)
2.000 punten Salamander Space Marines (+lysander, chaplain in term arm, librarian in term armour)
2.500 p Nids en zo'n 2.000 p nids die ik van Skevan kan lenen (rn nog wat in de clubkast
Ben er elke week behalve 2 weken zomervakantie in juni
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 24 maart 2009 22:05

Achja ....... je moet wat hè. Ik wil ook wel meedoen, mits de fantasy campaign afgelopen is.
Zo'n 2500 punten SoB's inclusief Inquisition.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Volgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009