Warhammer 40,000 Campaign 2009

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

Berichtdoor Caladai Doomblade » 13 maart 2009 11:20

Zoals het er nu voor staat duurt het nog eventjes voor er een 40K campaign van start gaat. Bobske had op dit moment even geen zin om wat dan ook te organiseren, en ik zit zelf te twijfelen over het format, de lengte en wanneer het zou moeten beginnen. Of het moet vrij snel na Daemons en Damsels, of het wordt september (in de zomervakantie is het niet zo handig, want dan is het meestal redelijk rustig op de club).

Zodra er vorderingen zijn horen jullie het. Maar fijn dat er in ieder geval genoeg interesse is.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bobske » 13 maart 2009 13:23

Bobske had op dit moment even geen zin om wat dan ook te organiseren

Dipje is al weer een beetje voorbij.
Maar idd na D&D
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Vorige

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009