Poster Daemons and Damsels 2009

Alles over Daemons & Damsels 2009 in dit forum.

Poster Daemons and Damsels 2009

Berichtdoor Bobske » 09 maart 2009 15:55

Hoi
nou de inshrijvingen gaan goed al 45 (29 WHFB 16 WH40K)

en de poster is af!
We hebben 20 stuks ik zat er aan te denken ze naar de GW partnerstores te sturen (zie de WD), daar lijkt me de kans het grootst dat ze ze ophangen.
Maar het werkt natuurlijk beter als iemand het persoonlijk vraagt (en het is goedkoper)
De posters liggen bij Eric dus als je bij een WH winkel werkt/woont/studeert en je kan hem ophangen deze week meld dat dan even hier en bij Eric zodat dingen niet dubbel gaan/niet alle posters op dezelfde plek hangen etc
En meld even of je hem op heb mogen hangen

bv
Ik Bob ga een poster ophalen en deze week bij Moenen & Mariken in Nijmegen ophangen
<edit> poster hangt bij Moenen en Mariken in Nijmegen

Je kunt donderdag natuurlijk er ook nog één meenemen als je hem dan maar snel kunt ophangen.

Lijstje waar ze hangen
1. Spellenspeciaalzaak Moenen en Mariken - Nijmegen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 09 maart 2009 16:25

Beetje laat. Zonder posters lijkt het erop dat de plaatsen ook bezet raken. Tegen de tijd dat de posters in andere winkels hangen zijn alle plaatsen bezet. Maarja, da's iets voor volgend jaar om op te letten. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Bobske » 11 maart 2009 18:43

Beter laat dn nooit Ben.

Tja en er is zelfs niemand die zegt"ik neem de poster wel mee en hang hem op bij..."(bv het spelkwartier)

Als je wilt dat iets goed gebeurd...
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Mictian » 11 maart 2009 19:30

De enige plek die ik zo kan bedenken waar ik hem op kan hangen is een winkel in Alkmaar vergelijkbaar met M&M (alleen niet zo'n grote kelder).. (ben zo goed als elk weekend in Noord Holland)..
Maar of dat nou gaat helpen? :unsure: Mensen uit Alkmaar zullen niet snel komen, en ook niet zo kortdag ben ik bang.
Mictian

Berichtdoor Benman » 11 maart 2009 19:59

@Mictian: Spelers komen van stad en land. Een stille getuige is Hennie die ook naar Friesland rijdt voor een toernooi. ;)
Komende donderdag gewoon postertje meenemen en ophangen in Alkmaar. :yes:

En beter laat dan nooit klopt ook niet helemaal. We zitten bijna vol. Tegen de tijd dat die posters in de winkels hangen konden we wel eens vol zijn.
Voorbeeldje:
Jan komt woensdag in de winkel. Er hangt niks. Jan komt donderdag toevallig langs de winkel. Postertje hangt. Jan denkt '' effe kijken, effe bellen". Krijgt hij aan de andere kant van de lijn te horen dat het vol is. Jan gaat in de winkel vragen hoelang de poster er al hangt, want hij denkt dat hij niet alles meer ziet. Winkelier zegt vrolijk 'sinds vandaag'.

Wat denkt Jan? .... :dunno: :blink: :( Zeg nog eens of het handig is om posters op te hangen wanneer de lijst bijna vol is.
Wel reklame, maar niet de beste. Ik vergelijk het maar met schnitzels die in de AH-folder in de reklame zijn. Kom je daar zijn ze op. :harhar:
Benman
BOFH

Berichtdoor Mictian » 11 maart 2009 20:50

Eerlijk gezegd is het wel een beetje laat overigens..ik kan mijn vriendin niet zomaar mee naar Alkmaar sleuren om een poster op te hangen :unsure: ze woont niet al te ver weg, dus we gaan er regelmatig heen..maar niet wekelijks ofzo, ben bang dat het dit weekend in ieder geval niet gaat gebeuren.

Sorry maar ik moet ook zeggen: Als je er eerder mee was gekomen was het beter gegaan :P
Mictian

Berichtdoor Bobske » 11 maart 2009 21:04

<begin Rant>
@ Benman
Het is ook nooit goed hé!

Zeker ook niet gehoord van "Als je niks goeds te zeggen heb dan kun je beter je mond houden"

En tegen die redenatie van jou kan ik ook zetten:
Jan ziet geen poster en weet nooit dat er een toernooi is geweest dus weet ook volgend jaar niet wat D&D van Hive Novio is
Jan denkt oh, dat is snel vol, zal wel leuk zijn, volgend jaar beter
En Jan ziet voor volgend jaar de poster hangen, belt meteen en doet mee

Voor een fictief persoon kan ik van alles bedenken. Jan is zo pissed dat hij niet mee kan doen dat hij met een grote gun op donderdagavond langs komt (even actueel blijven)

De lijst is nog niet vol en een heel stel mensen hebben nog niet betaald en die gaat Eric nog mailen, bv de 1e inschrijving.

Dus voor hetzelfde geld vallen er weer mensen af.
<rant ends>
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 11 maart 2009 22:14

Tsja ... er wordt blijkbaar niet begrepen wat ik wil zeggen. Ik wil wel gezegd hebben dat het geen verwijt is naar jou, Bob. Jouw inzet wordt door mij zéér gewaardeerd en door vele met mij.
Ik vind alleen dat die poster knap laat klaar was/is, verder niks.
Volgende keer misschien zelf in de hand houden want of dat drukken nu € 16,00 of € 25,00 kost. Daar zal het niet aan liggen.
Benman
BOFH

Berichtdoor henerius » 11 maart 2009 22:46

hmmmm :P t schijnt dat ik een berg kritiek over me heen wat beter verdraag... :unsure: hoewel ik heb de neiging om posts weg te kappen.

Reklame maken is altijd goed... wat negatieve reklame is natuurlijk wat minder... maar ik weet zeker dat we in nood er gewoon 2 tafels bij proppen en dus met 64 ipv 60 spelers een toernooi gaan runnen. geen enkel probleem.

Verders is Jan een bovenste beste goed gemutste warhammer speler... die gooit met dobbelstenen en komt niet met een gun aanzetten. :p
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor shogun » 11 maart 2009 23:12

Het is inderdaad iets om over na te denken voor volgend jaar. Ik zou een lijst met winkels/clubs maken en deze elk jaar een brief met poster sturen. Het kost je een aantal postzegels maar dan heb je ook wat. Hoe meer mensen weten dat het toernooi vol is hoe beter, want als ik weet dat een toernooi vol is dan kom ik graag de volgende keer.

[quote="henerius"] hoewel ik heb de neiging om posts weg te kappen.

Zou ik niet doen. Er is niks mis met een discussie en ikzelf hou er niet van dat er zomaar posts worden gekapt.
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Volgende

Keer terug naar Daemons & Damsels 2009