Algemene informatie:

Richard en Vhati gidsen je door de duistere warhammer wereld.
Storybased campaign!!!

Algemene informatie:

Berichtdoor Richard » 14 jan 2009 15:35

In dit Topic komt wat uitleg over de manier waarop wij deze campaign willen gaan spelen.
Het grootste deel zal geen uitleg behoeven... Daar zullen we dus ook verder niet op in gaan.

Eerst een wat informatie over waar jullie alles kunnen vinden:

In de Map Fluff stuff:
- Komen verhalen, die de campaign een beetje aan elkaar praten.
De verhalen zullen in een topic geplaatst worden, die genoemd is naar de Turn die we spelen. Ook komen hier korte samenvattingen van wat er de afgelopen turn is gebeurd.

In de algemene Campaign map:
- Dit topic met algemene informatie!
- Een topic met informatie betreffende de characters die jullie voor deze campaign aangeboden krijgen!
- Verschillende Topics, die genoemd zijn naar een bepaalde Turn.
Hierin komen de battles te staan, met objectives, puntenaantallen en dergelijke.
Hierin komt ook elke ronde een campaign map, waarop jullie kunnen zien waar jullie helden zich op het moment bevinden.
- Een vragentopic... Hierin zullen wij zo regelmatig mogelijk opgekomen vragen beantwoorden. ( eventueel kun je hier ook voor messagen ).
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 14 jan 2009 15:38

In dit topic komt een plaatje van de campaign map, zoals die er onbespeeld uit ziet...
Alvast excusses voor mijn beroerde - paint skills!
Op deze map zullen jullie legers met Banners worden aangegeven, die steeds verplaatsen.

Alvast ter verduidelijking, hieronder de banners:

Afbeelding
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 15 jan 2009 23:53

Dit is de lege, onbespeelde map:
( excusses voor mijn crappy paint skills )

Afbeelding
Richard
Nurgle in a petticoat

Keer terug naar WHFB Campaign 2009