Chaim's Orcs en Goblins

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor drava » 01 nov 2008 09:33

Inderdaad een beetje krom getypt van mij :P.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 01 nov 2008 15:20

heel vet bedacht en gemaakt :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor drava » 27 dec 2008 12:15

Zo met de belofte van 1500 af te hebben voor de eerste clubavond in 2009 in mijn achterhoofd ben ik maar een goed en wel aan de slag gegaan met mijn orc's en goblins.

Ik heb eerst nog wat kleine dingetjes gedaan die ik altijd nog een keer moest doen. Zoals de 1 van de armen van de giant die eraf was gevallen aan elkaar gezet en deze weer netjes geschildert. De nightgoblin met de 3 tand voor de squig herd op een schuine base gezet ipv van een rechte(na de tip van Frank P.) En 1 spear chukka overnieuw geschildert omdat ik die qua schilder niveau er vond achter liggen op de andere spear chukka. Al is er nu het probleem dat deze spear chukka er weer hipper uitziet, maarja laat zo maar even ;).

Maar het voornaamste waar ik mee bezig ben geweest is het schilderen van deze rock lobber:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ervoor gekozen om voortaan de rotsen donker de schilderen dus er zit verschil tussen de rotsen van de goblins (die een tijdje eerder zijn geschildert) en de rock lobber. Wie weet dat ik de rosten van de goblins ooit nog overnieuw schilder, maar nu even niet.

Nu moet ik voor de 1500 punten alleen nog de wapens die in de omgebouwde chariot komen te liggen te schilderen(de base is al gedaan) en nog een stuk of 12 orc's om de unit af te maken. Wat goed te doen moet zijn :).

Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Benman » 27 dec 2008 13:45

Mooie basing is het halve werk. Ziet er goed uit.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 27 dec 2008 14:10

Ziet er weer strak uit Meneer van Rens. Blauw+groen+roest=win! B)

De rotsen van die Goblins kun je waarschijnlijk redelijk makkelijk op de nieuwere rotsen laten lijken door ze voorzichtig te glazen met Chaos Black (géén black wash/ink) maar dat zou aan de foto kunnen liggen ... in het echt zijn de kleuren wellicht een heel stuk anders.

[quote="drava"]1 spear chukka overnieuw geschildert omdat ik die qua schilder niveau er vond achter liggen op de andere spear chukka. Al is er nu het probleem dat deze spear chukka er weer hipper uitziet, maarja laat zo maar even ;).

Hehe, dat probleem hou je altijd bij het schilderen van een leger, tenzij je één techniek kiest en die voor het gehele leger gebruikt (of alles in een maand of zo schildert).
M'n oorspronkelijke Orcs&Goblins leger had modellen die met twee kleuren gedrybrushed waren en modellen met NMM en freehands naast mekaar in dezelfde unit staan ... dat was een beetje teveel contrast. :P
Squiggoth

Berichtdoor drava » 02 jan 2009 15:07

Zo bijna de 1500 punten af. Foto's van het geheel maak ik aanstaande donderdag wel op de club. kan dan mooi gelijk met mijn 1e battle ermee :).

De lege chariot die verderop in deze blog staat heb ik besloten te vullen met alleen veroverde spulletjes van legers waarvan ik op de club van gewonnen heb. Oorspronkelijke gedachte was hem gewoon met allerlei wapens vol te gooien. Maar dat leek mij ook wel leuk omdat er zo(als ik win dan) van allerlei mensen van de club wat in mijn leger komt ;).

drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 02 jan 2009 20:11

Ik kan wel wat dark elf shiny stuff voor je mee nemen, dat wanneer je wint het krijgt ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor drava » 03 jan 2009 15:34

Dat zou wel leuk zijn ja :). Van meerdere legers heb ik zelf wel wat maar darkelves inderdaad nog niet.

drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 03 jan 2009 17:13

dan zal ik wat mee nemen ^_^ ook wat lizardmen stuff nodig?
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor drava » 04 jan 2009 15:13

Ja wellicht handig voor in de toekomst, alvast bedankt :). Maar 1 schildje of wapen is genoeg hoor. ;)

drava
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs