Mijn eerste stapjes in 40k

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 16 nov 2008 21:06

[quote="bas_2312"]Hierna ga ik denk ik een base maken (mag dat sowieso bij 40k vehicles?)

Yes, maar ik geloof dat bij alle vehicles die normaal gesproken zonder base geleverd worden (dus eigenlijk zo ongeveer alle 'tracked' tanks en walkers groter dan een dreadnought) alle afstanden worden gemeten/cc attacks worden bepaald etc. vanaf de hull van het model. Als je een base maakt voor een Land Raider, Gargant of Defiler is die dus puur decoratief en heeft ieverder geen impact in het spel. :)
Squiggoth

Berichtdoor bas_2312 » 16 nov 2008 23:10

[quote="Benman"]Sowieso is een Gargant geen staaltje vernuft waar de intelligentie vanaf straalt, dus een 'lompe pose' mag volgens mij best.

Mijn idee was ook dat Ork robots rondlopen als een stel dronken babies. Niet subtiel of soepel, maar stomp en plet. Ik zou me ook niet kunnen voorstellen hoe zo'n beest anders zou moeten bewegen. Die Killa Kans zijn ook niet echt het toonbeeld van huppeligheid!

[quote="Squiggoth"]
Yes, maar ik geloof dat bij alle vehicles die normaal gesproken zonder base geleverd worden (dus eigenlijk zo ongeveer alle 'tracked' tanks en walkers groter dan een dreadnought) alle afstanden worden gemeten/cc attacks worden bepaald etc. vanaf de hull van het model. Als je een base maakt voor een Land Raider, Gargant of Defiler is die dus puur decoratief en heeft ieverder geen impact in het spel. :)

Top! Ik denk toch dat ik deze Mek Boy Gargant niet echt vaak in kan zetten, dus het decoratieve aspect is toch wel het belangrijkst. Even kijken of ik nog een geplette Spaceman of Guard kan maken ofzo...
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs