Witch Hunters, Sisters of the Order of Turquoise Delight.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Benman » 28 okt 2008 19:27

Zeg je Neehee, krijg je er tweehee. :wub:

Afbeelding

Alvast in elkaar gezet. Maar verven doe ik 'm een andere keer. Vervelend model om kleur te geven. ;) Ik vind de foto niet 'je van het', maar na deze foto begaf de camera het. Nieuwe foto's maken gaat niet meer lukken. Dat wordt dus a.s.a.p. een nieuwe halen. :snif:

Ik zit zo een beetje te spelen met Army builder en zie dat ik ook goedkope Troop choices kan nemen, Zealots met zogenaamde mob-weapons. Zealots kun je echter niet als zodanig bestellen bij GW en ik ben dus een beetje aan het zoeken bij Necromunda ..... aardige modellen. :)
Laatst bijgewerkt door Benman op 29 okt 2008 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 29 okt 2008 00:37

Telfoonfoto doet de chirurgeon niet helemaal goed uitkomen .... witbalans zuigt mega. :P
Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2008 00:47

Wat is er aan de hand met je Powershot dan? Die van mij doet zo nu en dan ook net alsof ie de geest gegeven heeft en tot nu toe gaat ie altijd vanzelf weer werken als ik de batterijen er een kwartierje uit haal. :dunno:
En telefoons zijn géén fatsoenlijke digitale fotocamera's, ongeacht hoeveel megapiksies en andere flashy troep erin zit. :P

[quote="Benman"]Ik zit zo een beetje te spelen met Army builder en zie dat ik ook goedkope Troop choices kan nemen, Zealots met zogenaamde mob-weapons. Zealots kun je echter niet als zodanig bestellen bij GW en ik ben dus een beetje aan het zoeken bij Necromunda ..... aardige modellen. :)

Yup, de Zealots zijn van een White Dwarf artikeltje over Battle Sister-scenario's o.i.d., vandaar dat ze niet in je Codex staan maar wel in AB. Beetje een remake van de "Frateris Militia" (burgers met geïmproviseerde wapens) die de Sisters tijdens 2nd edition in konden zetten.
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 29 okt 2008 12:03

Hm, de kuren van de camera zijn over blijkbaar. Ben benieuwd voor hoelang. :unsure:

De privéverpleegster van de Inquisitor. Ik vond wit wel zo toepasselijk (i.p.v. alweer zo'n donkere kleur zoals in de Collector's Guide) voor een Chirurgeon. Starten met Space Wolves Grey en langzaam opzetten naar wit is de manier om wit te shaden. Je ziet vaak dat men wit een zwarte shade geeft en ddat vind ik te hard.
Ik vind 'r zo leuk. :wub:
WIP:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Benman » 29 okt 2008 22:24

En toen keek ik even niet en toen waren er opeens 35 modellen gebased en vrijwel helemaal klaar. Hier en daar nog een stukje stalen I-balk verven en nog een doodshoofd op de banner en dan zijn werkelijk 35 modellen helemaal af. :)
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 29 okt 2008 22:32

Uhhh .... Digicam heeft alweer kuren? ;)

Ben benieuwd .... B)
Squiggoth

Berichtdoor Benman » 30 okt 2008 02:13

Klaar! Ik had de baseranden eerst donkerbruin maar dat was geen gezicht met het donkerbruin dat ook bovenop nogal veel terug komt. Donkergrijs is beter.

Afbeelding
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 30 okt 2008 06:28

Ziet er hip uit, zoveel turquoise op een kluitje. :wub:
Dat grijsblauw van de bases kleurt ook goed bij je nonnekes. ^_^
Squiggoth

Berichtdoor Bobske » 30 okt 2008 07:18

Wow, dat gaat snel.
idd grijsblauw op de bases staat prima!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 30 okt 2008 09:09

Zit er goed uit Ben, hoeveel punten is dit nu eigenlijk?
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs