Badgutz (and his boyz)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Richard » 22 okt 2008 14:03

hmm jah, das natuurlijk wel een probleem.
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Squiggoth » 22 okt 2008 19:40

Jullie vergeten één klein detail .... de Grotz zelf hebben inderdaad Ld5, maar elke Gretchin Mob heeft daarnaast nog 1-3 Runtherds, ieder met een Squig Hound voor Ld7 met re-roll. ;)

En alvast vier Grotz af (maar eigenlijk zijn het er vijf ;)) ... nog zes Grotz (eigenlijk zeven) en de Runtherd te gaan. :)

Afbeelding
Afbeelding

Ik kan ook ongecompimeerde foto's maken.
En nog een ongecompimeerde foto.
:P
Squiggoth

Berichtdoor Sander » 23 okt 2008 09:39

Nice Nas ^_^
Sander
Tau kung-fu master

Berichtdoor Richard » 23 okt 2008 13:14

erg mooi nas!
Geweldig dat jij zo'n kunstwerk kan maken van zulke kleine prutpupkes.

Het kan mischien aan de foto liggen, maar de 3e grot ( pistool en moer op stokje bewapend ) lijkt een andere kleur groen te zijn dan zijn collega's.
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Benman » 23 okt 2008 16:59

Jah, da's nou het mooie van Nurgle, Orks 'n Goblins enz. Daar hoef je niet zo te letten of alle modellen wel dezelfde kleur hebben. Wel zo makkelijk natuurlijk.
Wat dat betreft zijn 'human' forces wat meer uniform en moet daar meer gelet worden op uniforme kleuren ...... Nas maakt wat dat betreft wel makkelijkere keuzes. (Ook natuurlijk omdat je Nurgle en Orks zo makkelijk kunt converteren) ;)
Neemt niet weg dat Nas z'n converteer- en schilderwerk van uitermate hoog niveau is.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 23 okt 2008 17:38

Het gaat mij puur om het realisme .... pluk maar eens dertig willekeurige blanke mannen van straat en zet die op een rijtje, dan zitten er geen twee bij met exact dezelfde huidskleur tenzij het tweelingen of klonen zijn - d'r zijn talloze factoren die je huidskleur beïnvloeden (genetica, levenspatroon, gezondheid, leeftijd etc.). Dertig willekeurige Grotz, Ghouls, Marauders of Tallarn Desert Raiders zouden dus ook niet exact dezelfde huidskleur moeten hebben.
Nu ben ik niet idioot genoeg om daadwerkelijk ieder model in ieder leger een iets andere huidskleur te geven, maar ik probeer inderdaad wel een beetje variatie aan te brengen ... in dit geval door een handjevol subtiel verschillende basiskleuren en washes te gebruiken voor m'n Grotz (in dit geval Camo Green, Gretchin Green, Vallejo Russian Uniform of een mix van Vallejo Russian Uniform+Snot Green).

Lizardmen, Necrons, en Tyranids vind ik daarentegen dan weer logischer als alle modellen in dezelfde unit juist wél exact dezelfde huidskleur hebben, want die rassen bestaan allemaal uit identieke klonen/massa-geproduceerde robots.
'k Weet het .... Ben een fluff-nerd, maar als het gaat om Greenskins is alles beter dan een heel leger vol met identieke chemisch groene Goblin Green huidjes. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Richard » 23 okt 2008 22:21

Nouja... goed onderbouwd vind ik het allemaal best!

Ik wist niet of het met opzet zo was of dat het perongeluk was gebeurt.
Maar je hebt idd wel gelijk. Het is onwaarschijnlijk dat ze allemaal dezelfde kleur hebben.

ondanks dat vind ik ze er beide erg leuk uitzien.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Squiggoth » 26 okt 2008 00:58

Zo, ben erg tevreden over hoe m'n Taliban Squigs zich tot dusverre op de speeltafel hebben gedragen, dus heb ik ze vanaaf maar eens effe af geschilderd ... ik vond dat ze ook namen verdiend hadden, dus hier zijn "Big Bang Bob" en "Boom Boom Ben". :p

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 26 okt 2008 01:18

what can be said but NICE ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Benman » 26 okt 2008 01:31

Jah, zien er goed uit ....... alleen zijn het kudkrengen tegen Heavy vehicles. Ennuh, die Citadel washes zijn okee op die squigs, alleen heb ik er nog geen gebruik van gemaakt op mijn modellen. Ik wash nog steeds met 'waterverf'. :)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs