Badgutz (and his boyz)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 11 okt 2008 11:07

Tankbustaz hebben tegenwoordig de optie om Tankhammaz te nemen ..... dat zijn raketjes op stokjes, en daarmee krijgt die Ork S10 in combat:

http://i127.photobucket.com/albums/p147 ... 113671.jpg

Maar ik vond het nogal raar dat je met één raket op een stokje de hele battle lang S10 attacks hebt. :salvatore: Dus toen maar schaamteloos een idee van "Junkwaffle" op The Waaagh gejat - Orky Eviskeratorz.

Je neemt een plastic burna en zaagt daar de voorkant vanaf ...
Afbeelding

... en dan neem je twee Ork Chain-choppaz en hakt van de ene de voor-en achterkant af en van de ander alleen de achterkant, en die plak je samen en dan heb je een hele grote kettingzaag. Daarmee heb je wel een hele battle lang een geloofwaardige S10. :p

Afbeelding
Afbeelding

Het hoofdje is dat lasmakser-hoofd van de nieuwe plastic Burnaz ... ik ga d'r een Solid Snake-achtige Ork van maken (met een bandana), da's veel hipper dan een lasmasker en dan zie je z'n sigaar tenminste ook.

Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor drava » 11 okt 2008 12:30

En je hebt nog genoeg chain-choppa bits liggen voor hele units tankbustaz?

Al ziet het er wel hip uit hoor ;)
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor TROLL » 11 okt 2008 13:23

ziet er zeker hip uit ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Bob » 11 okt 2008 14:22

Hip!
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Squiggoth » 12 okt 2008 20:18

Thx .... en choppa-bitz die heb ik wel genoeg; je mag maar twee tankhammaz per Tankbusta mob hebben, de rest heeft rokkit launchaz, dus heb ik maar vier chain-choppaz nodig voor zo'n unit en op iedere Ork-sprue vind je wel een kettingzaag. ;)

Deze mob wordt voorlopig vier Boyz met Rokkit Launchaz, twee Boyz met Tankhammaz, twee Bomb Squigs en één Nob met Rokkit Launcha:

Afbeelding

En Tankhamma Boy Nr. 2 is momenteel in de maak:

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor TROLL » 12 okt 2008 20:56

ziet er goed uit, heb zelf dönerdag ook tankbustas gekocht, zijn van zichzelf al heel toffe pupkes ^_^ en met die conversions erbij worden zo nog beter
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor bas_2312 » 12 okt 2008 21:18

Die kettingzagen zien er echt geweldig uit. Dat vraagt er gewoon om om gestolen te worden. Misschien moet ik toch maar een unitje Tankbusters nemen dan.. ^^
Legers die ik speel: Chaos Dwarfs, Ogres, Otherstuff..
bas_2312
Prozac of Khorne

Berichtdoor Atze » 12 okt 2008 21:49

Ork wapens blijven cool, ze zijn gewoon zó simpel en zó lomp :P
Dat wapen is trouwens wel iets meer een tankhamma dan de orginele.

En die Squigs zijn vet.
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 19 okt 2008 22:23

Vanaaf had ik effe zin om m'n Gretchin eindelijk eens wat verder af te schilderen, want die zijn geloof ik al WIP sinds januari. :P

Foundations + nieuwe washes = Da Speed Bomb. B)

Eerst smeer je d'r wat foundation smurrie op ......

Afbeelding
Afbeelding

.... dan soppen met Devlan Mud ....

Afbeelding

.... en dan "Meta Knightmare In Dreamland" spelen op je Nintendo DS (MKIDL is een remake van Kirby's Adventure, maar dan met Meta Knight als sprite, m'n toptijd is 1:57 minuten, iedereen wil dit uiteraard weten omdat Kirby zo hip is :P) totdat de inkt droog is, zodat je kunt gaan haailaaiten en glazen enzo.
Mooi turquoise is niet lelijk ... :nono:

Afbeelding

Morgen verder kliederen. Ik ben na 9 maanden glad vergeten wat de huidskleur-mix voor die Snotlings was. :laugh:
Squiggoth

Berichtdoor drava » 20 okt 2008 08:33

Ziet er hip uit Nas :). Maar ik vroeg me af, wat is het nut van Gretchin eigelijk? Of zijn ze meer leuk voor erbij?
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs