Afgelopen donderdag een leuke battle gehad tegen de Nids van Bob.
Nieuwe regels, en 2 legerss met veel modellen, dus erg flitsend snel afgelopen was het niet
mn vorige battles met mn Guard was tegen Marines of iets vergelijkbaars, waar het grote probleem altijd was om de tegenstanders dood te krijgen.
Maar deze keer was het massa's kleine Gaunts én met een Basilisk, en het was een erg verfrissende nieuwe ervaring om met Guard flink veel dingen op te blazen
Yeey
Guard in combat met een Nid monster, en nog winnen ook
meer geluk dan iets anders, maar het idee van een Sentinel die een Nid in elkaar probeert te schoppen vind ik wel erg grappig
Bob had erg veel pech met zn Reserve-rolls, waardoor zn Tyranids erg mondjesmaat op tafel kwamen, en ik de eerste golf kon vernietigen voor de tweede kwam. Dit is beurt 4 en bijna alle Nids staan in de Deployment Zone
De tweede golf Nids kon ook een Objective veroveren en mn Chimera overleefde miraculeus tot het eind van de beurt om een 2e objective te deny-en. Gelukkig eindigde de battle op beurt 5 en was het een Draw, als het nog een beurt langer had geduurd denk ik niet dat ik ze nog lang tegen had kunnen houden.
Erg veel plezier gehad, en ook veel geleerd.
Ik zal nog s goed naar mn Army List gaan kijken, want er zijn toch wel wat dingen te verbeteren...