He Theo, we zijn dus nu met 7 spelers. Kan dat eigenlijk wel met een oneven aantal? (niet dat het erg is als je soms een weekje rust hebt of zo) Of moeten het er dan weer 8 worden?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Ikzelf: Night goblins
Guy: orcs and goblins
Rudi: woodelfs
Richard: Skaven
Frank: pest skaven
Tim: Chaos
Laurens: High elfs
Dus er kan nog een iemand bij, dus mocht er nog iemand mee willen doen, meld dit dan voor volgende week donderdag, het liefste iemand ie er vrijwel elke week is zoals de rest hierboven, dat zorgt dat de snelheid in de campaign blijft.
Verder zal ik volgende week de regels mee nemen die we gaan gebruiken want ik heb al uitgevonden dat de mighty empires rules iets te snel gaan(in onze bemmel campaign kan ik nu na 2 beurten al winnen, dus dat is wel iets te snel haha)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Ik wil wel meedoen Ben er de afgelopen 4/5 weken niet geweest in verband met vanallesennogwat, maar ik ben van plan weer gewoon elke week aanwezig te zijn, dus als er nog een plek is wil ik 't wel proberen