(we ontkennen trouwens elke aanteiging dat er kernraketten in Athel Loren staan, je mag komen controleren als je wilt....Het zijn sneakerworkshops
)
Maar anyways, nadat ik het 600 punten toernooitje had gewonnen heb ik mijn 2000 puntenlijst grondig onder handen genomen. Vanuit mijn leerpunten op het toernooi zal dit de 2000 punten lijst worden die ik ga spelen:
Heroes:
Lord (Army Geneneral) 235 punten
Bow of Loren
Arcane Bodkins
Hail of Doom Arrow
Noble of the Wild Riders Kindred 152 punten
Horse
Spear of Twilight
Spellsinger level 1 140 punten
Dispell scroll
Dispell scroll
Core Units:
12 Glade Guard 144 punten
12 Glade Guards 144 punten
6 Glade Riders 153 punten
Musician
Horses
Special Units:
3 Treekin 195 punten
3 Treekin 195 punten
8 Wardancers 165 punten
Bladesinger
Musician
5 Wild Riders of Kurnous 191 punten
Musician (free)
Standard Bearer
Wild Hunter
Horses
Rare Units:
Treeman 285 punten
Totaal: 1999 punten
Groepsfoto:
In principe de lord met zijn hoge LD blijft beetje terug hangen en kan 4 pijlen per beurt schieten op S3 no armour saves allowed, en is dus goed in het neerhalen van chaos knights en ander ingeblikt tuig. Een character dat de wild riders aanvoert en voor de extra punch zorgt. Als laatste een wizard puur voor de dispell de eerste 2 beurten. Daarna 2 x 12 archers, ik heb gezien dat deze in het toernooi het perfect deden, en zelfs nadat ze er 2/3 verloren hadden nog zeer effectief waren (in tegenstelling tot de 7 die ik normaal zou hebben in mijn 10 mans units) Glade riders zijn ook blijven hangen, deze gasten kunnen niet alleen schieten maar nemen op de charge toch 6 S4 en 6 S3 attacks mee
Dan de tree of the matches in het laatste toernooi. De treekin hebben in bijna elke battle ontzettend veel koppijn (letterlijk en figuurlijk) bezorgd aan mijn tegenstanders. Deze dingen slooptte echt hard, dus heb er maar een 2e eenheid ingezet (cheese anyone ?
) Wardancers en wildriders spreken beetje voor zich, supersnelle units met goede cc potential. En dan mijn boomman
Deze gaat net als de treekin mensen psychologisch bang maken, en hopelijk ook nog een x combat zien
Waar ie stubborn is :yay:
En als alles op de foto afgeschilderd is ga ik aan Tiny beginnen. Deze bosdraak heb ik via ebay gekocht, is van metaal/resin gemaakt en vind ik persoonlijk 100x mooier dan die bepoote slangen die gw maakt. Special thanks to Bob, want door hem kan ik mijn vleugels erop en eraf halen met zijn magneetjes

kan volgens mij de niet de hail of doom arrow afvuren met een andere boog dan een gewone boog.