Prijzen Daemons & Damsels 2008

Alles over dit toernooi van 2008 hier.

Prijzen Daemons & Damsels 2008

Berichtdoor Bob » 22 apr 2008 11:12

Hoi,

Ons toernooi heeft natuurlijk ook wat prijzen.
1e prijs WHFB
2e prijs WFHB
Schilderprijs WHFB

1e prijs WH40K
2e prijs WH40K
Schilderprijs WH40K

Sportiviteitsprijs.

Dus 7 prijzen
We hebben zo'n 150 EUR te besteden.

Ik stel maar wat voor

1e prijzen 27,50 EUR
2e prijzen + schilderprijs 20 EUR
Sportviteitsprijs 15 EUR

Maar wat moeten de prijzen worden?
Voorstellen aub?
ik zat te denken aan het army book Daemons of chaos en de codex Chaos Daemons als 1e prijs?
Die komen in mei uit en passen leuk bij de titel van ons toernooi?
Maar dan moeten we het wel aankondigen dat dit de hoofdprijzen zijn anders hebben mensen ze al.
En natuurlijk mogen de 1e prijzen in 2009 gratis mee doen om hun titel te verdedigen?

En wat voor schilderprijs. Eerste week van juni komen de nieuwe washes van uit, is dat iets?

En verder?
Bonnen van Eric is niet handig omdat mensen uit heel het land kunnen komen.
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Rudi XXL » 22 apr 2008 11:50

Als je de codexen/armybooks wilt weggeven kom je voor de eerste prijzen al onder het te besteden bedrag. Ook is het 40K boek goedkoper dan het fantasy boek (volgens de GW tabel, weet niet of erik dit recht trekt)

Voor de 1e plaat zou ik zeggen, het boek + 10 euro tegoed bij erik.
2e plaats alleen het boek ofzo en schilderprijs een mooi pakketje verf (evt. nieuwe washes)

dan heb je in totaal:
1e: boek + 10 euro + gratis entree volgend jaar
2e: boek
schilder: verfspullen voor 15 euro

Ik neem aan dat erik wel wat spullen verkoopt tijdens het toernooi, dus dan kunnen prijswinnaars meteen hun prijzen incashen. Het is trouwens vaak zat dat mensen tegoedbonnen krijgen van een winkel die lokaal gevestigd is, dus lijkt me niet direct een probleem.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 apr 2008 13:10

Ja, maar welk army book dan? Ik word niet blij van een ork codex bijvoorbeeld...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Richard » 22 apr 2008 13:28

ik neem aan dat bob doelt op het armybook:
Demons of chaos
dat komt tegen die tijd uit.
Opzich vind ik het een leuk idee om een armybook weg te geven. Maar het is natuurlijk erg persoonlijk of mensen er iets aan hebben.
Ikzelf zou het demon armybook niet echt kunnen gebruiken ( heb het niet zo op demons ). Mischien is het leuker om de prijs variabel te maken.

bijvoorbeeld:
1e prijs:
Keuze uit:
A: boek + 10 euro
B: 25 euro ( weet niet hoe duur dat boek is )

mochten spelers het boek dan echt niet willen... dan hoeven ze niet te gaan proberen hem door te verkopen oid.
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 22 apr 2008 13:32

maar als je de keuze geeft naar een boek, heb je het volgende probleem dat eric die boeken mee moet nemen, en dan is er de vraag of hij dat wil?
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Rudi XXL » 22 apr 2008 13:54

Bij de meeste toernooien is het zo dat je een armybook of model dat net uit is. En vergeet niet, het gaat niet om de prijs maar om de eer, daarom mag je het jaar erop je titel komen verdedigen zonder te betalen. Hou het op de boeken+waardebon voor 1e plaatsen, het is de eer die moet tellen niet de prijs.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 apr 2008 15:09

Daar ben ik het mee eens rudi. Ik vind 27,50 en 20 euro trouwens best veel geld voor de prijzen.

We kunnen heel 'verantwoord' doen en de winnaars bijvoorbeeld een nieuw Black Library boek kado doen, een 40K boek voor 40K en een fantasy boek voor fantasy? Ik vind dat op zich best leuk, en origineel.

Krijg je mensen aan het lezen, je laat merken dat je fluff belangrijk vind (ipv geld) en iedereen kan van een boek genieten, zelfs als het niet over het leger gaat dat jij speelt.

Ik zou in ieder geval geen geld geven, want als ik iets waardeer aan WH toernooien is het wel dat er geen geldprijzen in omgaan!

Voor best painted zou ik wel een model geven. Gewoon een vet model om te schilderen bijvoorbeeld.

Als laatste: Willen we misschien iets minder dure prijzen geven zodat we geld overhouden voor plaques, certificaten of bekers voor de winnaars?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Richard » 22 apr 2008 15:13

Als laatste: Willen we misschien iets minder dure prijzen geven zodat we geld overhouden voor plaques, certificaten of bekers voor de winnaars?

Zou ik zelf zeker NIET doen.
bekers en plaques nemen spelers mee naar huis... Zie je dus nooit iets van terug.
Bovendien heb je er echt niets aan.
Mocht je besluiten de beker niet mee te laten nemen ( toernooi troffee die elk jaar van winnaar wisselt oid. ) dan hebben spelers er helemaal niets aan

Certificaat is natuurlijk wel leuk... Paar handtekeningen van de organisatie, judges eronder en je hebt een leuk aandenken aan je overwinning. Bovendien hoeft dat weinig te kosten.

Maar de prijs kosten verminderen ten behoeve van iets anders zou natuurlijk kunnen.
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Caladai Doomblade » 22 apr 2008 15:16

[quote="Richard"]
bekers en plaques nemen spelers mee naar huis... Zie je dus nooit iets van terug.
Bovendien heb je er echt niets aan.
Certificaat is natuurlijk wel leuk... Paar handtekeningen van de organisatie, judges eronder en je hebt een leuk aandenken aan je overwinning. Bovendien hoeft dat weinig te kosten.

Bekers en plaques zijn er om naar huis te nemen. Het is niet of ze boeken, modellen of kadobonnen terug komen brengen. Toch?

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Richard » 22 apr 2008 15:18

Het is niet of ze boeken, modellen of kadobonnen terug komen brengen. Toch?

das waar...
maar vind ik toch een leukere prijs.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Volgende

Keer terug naar Deamons & Damsels 2008