Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor The Duke » 21 apr 2006 23:38

I just KNOW this is gonna be makin me drool :wub: .

TD
The Duke

Berichtdoor Squiggoth » 22 apr 2006 20:21

Slabbetje nodig? ;)

't Greenstuff-gedoe is klaar en inmiddels ben ik begonnen met het schilderen van z'n pantser .... En meteen ook drie Plaguemarines aan het schilderen zodat m'n 500 punten nu steeds meer af lijken te raken. :)

Foto's van het geklieder volgen nog wel .... 'k Heb nu effe helemaal geen zin om nog meer plaatjes up te loaden en over een paar uur ben ik zat. :P
Ik heb ook nog wat foto's van de nieuwe Death Korps of Krieg, voor de geïnteresseerden ... Mocht ik ooit Lost and Damned gaan spelen met Nurgle, dan zijn dat alvast prima Traitor Guardsmen. :wub:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 23 apr 2006 15:45

:wub:
Dat zijn idd fantastische evil Guards, prachtig B)

maarruh
zijn het nieuwe GW guard, of, zoals ik vermoed, van die hyper-dure van Forgeworld :unsure:
want dan zijn ze uiteraard niet te betalen, kun je beter Steel Legion nemen :snif:

die Nurgle-lord ziet er uiteraard weer fantastisch uit, overigens
kan niet wachten op wat kleurtjes B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Rudi XXL » 23 apr 2006 15:48

:huil: :huil: Net nu ik roep dat ik geen GW-sponsor meer wil zijn (lees: ik kap een heel eind met de aanschaf van nieuwe mini's :P) komen ze met deze dingen :( Ze zijn vettttttttttt, maar als ze forge world zijn dan zijn ze zo ie zo te duur voor mij :D Dus dan heb ik een excuus om ze niet te kopen :D
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Squiggoth » 23 apr 2006 17:56

[quote="Beastherder"]kan niet wachten op wat kleurtjes B)

Hiero dan, pak aan. :P

De basislaag op z'n power armour is af en ik ben nou bezig met z'n gezicht .... Beetje pielig om te schilderen, want de Nurgling die zo vriendelijk was om z'n hoofd te doneren heeft eigenlijk maar één oog (z'n linker). Het rechteroog was oorspronkelijk een wrat op z'n wang, maar daar heb ik een wenkbrauw op gesculpt. :)

De achterkant was simpel om te verbouwen .... De linker-shoulderpad van de Khorne Champion bevat een schedel met een puntige krans eromheen, net als de oorspronkelijke Deathguard marines als Chapter Symbol hadden, maar dan puntiger:
Afbeelding
(M'n Marines zijn geen Deathguard, maar in de fluff die ik aan het verzinnen ben worden ze aangevoerd door een handjevol ex-Deathguard Marines die voor zichzelf begonnen zijn of iets in die geest.)
En z'n rechter-schouder bevatte oorspronkelijk het symbool van de World Eaters:
Afbeelding
Maar dat was eenvoudig om te bouwen naar een demonisch gezicht met een grote, gapende muil (die echter niet echt duidelijk te zien is op de foto :unsure: ).

Afbeelding
Afbeelding

*edit*

Net het pantser lopen glazen en z'n gezicht af gemaakt .... Zometeen beginnen aan het metaal (saaaai), maar nu eerst effe een beetje niksen. Niksen heerscht! :P

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Squiggoth op 24 apr 2006 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Squiggoth

Berichtdoor Rogier » 23 apr 2006 18:03

gezien het detail moet het haast wel forgeworld zijn... die details krijg je niet met plastic of met metaal... jammer, want het zijn erg hippe modellen!
Weet iemand hier meer over?
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Beastherder » 23 apr 2006 18:19

Nope
ik zie ze hier nu ook voor het eerst

FW heeft met die droptroopers al bewezen dat je uitstekende Guard pupkes kan maken met resin, en als die goed verkopen verbaasd het me niks als ze nog een type gaan proberen.

(M'n Marines zijn geen Deathguard, maar in de fluff die ik aan het verzinnen ben worden ze aangevoerd door een handjevol ex-Deathguard Marines die voor zichzelf begonnen zijn of iets in die geest.)

kan prima
practisch alle originele legions zijn uiteen gevallen tot losse warbands, variërend tussen een dozijn tot enkele honderden Marines.
De enige Legions die nog een beetje als zodanig samenwerken zijn de Black Legion en de Alpha Legion.

Die losse warbands van Chaos Marines zullen dan ook net zo snel bijeenkomen op grond van Godvoorkeur dan originele Legionafkomst.
DeathGuard is de enige Legion die als geheel Nurgle is gaan aanbidden, maar in andere Legions lopen ook genoeg Plague Marines rond.
Dus zo'n achtergrond kan prima.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Vampire-Hai » 23 apr 2006 19:54

:wub:
Vampire-Hai

Berichtdoor Rogier » 23 apr 2006 21:01

[quote="Squiggoth"] maar nu eerst effe een beetje niksen. Niksen heerscht! :P

niksen, met charlie's angels full throttle op tv? :blink:

can't touch this!

http://img.photobucket.com/albums/v317/ ... her/05.jpg
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 25 apr 2006 15:00

Pffff ... Charlie's Angels. :roll: Ik heb De Opvoedpolitie of zoiets gekeken. :P

't Metaal is in ieder geval nu zo goed als af, en nu ben ik met z'n backbanner bezig ... Ik wilde daar eigenlijhk een dikke strontvlieg op schilderen, maar da's een beetje erg klein en pielig dus ik ga denk ik toch maar voor een Mark of Nurgle (ik ben sowieso vergeten om 'm een fatsoenlijke Mark of Nurgle te geven, alleen op de holster van z'n pistool zit een heel klein Markje :unsure: ).

*edit* Of misschien hou ik die vlieg wel .... Hij is wel komisch. :)
http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... ack001.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a285/ ... ant005.jpg

*edit2*
Bijna klaar ..... Als het effe meezit is ie morgenavond gebased. B)

Afbeelding
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs