Richard Skaven ( picture heavy )

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor henerius » 06 jul 2007 14:23

Ik neem aan dat gewoon het windows foto pruts programmatje hebt.

Als je naar mijn blogje kijkt zie je dat ik enkele pupkes "uitknip" uit de foto. Selecteer de foto in het windows (gewoon onder mijn documenten, je afbeeldingen, en dubbel klik op foto, etc, etc.) met de rechtse muisknop krijg je een optie schermpje. Kies bewerken voor het windows "pruts met foto's program". Daar kun je je foto's al bewerken voordat je ze post (enkele mannekes uitknippen en dergelijke)

De grote van je foto's (totaal omvang) kun je aanpassen op Photobucket zelf.... Die instelling bij mij stond meteen goed.... Ik geloof dan martijn#1 (Squiggoth) weet hoe dat werkt.... en anders effe zoeken onder de opties van photobucket ;)

Enneweej. Het schilderwerk zie er netjes uit. Misschien dat je iets meer kleur kan brengen in de voetjes. (gewoon een zwarte wash erover kukelen op sommige plekken? dan lijken de voetjes ... wat smeriger)

Die poison globes zien er trouwens goed uit
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Richard » 06 jul 2007 17:03

de bases zijn ook nog niet klaar.
ik weet alleen nog niet precies hoe ik ze ga schilderen.

vind bijvoorbeeld bases met een beetje gras erg mooi.... maar das niet echt skaven-like.
daar word nog iets aan gedaan.

en over die assasin..... ik heb hem gewoon met zwarte verf geschilderd. maar hij heeft in het echt ook een beetje de latex-look. (minder dan op de foto). Vind het eigenlijk wel grappig.
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 16 aug 2007 10:29

Het is al weer een tijdje geleden. en ik ben sindsdien niet erg opgeschoten met schilderen.... vreemd genoeg heb ik in de vakantie juist minder tijd.

maar toch maar effe een up-date van mijn vorderingen.

aangezien het skryre blijft vond ik dat ik wat meer shooty moest. daarom:

Afbeelding

Afbeelding

the big zippa..... Warp Lightning cannon. gewoon omdat hij cool is en zichzelf hard kan opblazen!
Zoals je kan zien heb ik de slaves nog niet toegevoegd ( moet ik ook nog schilderen ). Ik weet niet of ik hem makkelijk kan vervoeren met die pupkes eraan vast.... Mischien wil ik een soort "scenery-base" voor samen maken. nog effe over nadenken dus.
Afbeelding Afbeelding

Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 16 aug 2007 10:31

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 16 aug 2007 10:39

hmmm sorry voor die 2e foto....
ik snap nu helemaal nix meer van computers.
ik heb die foto's ge-resized.... nu zijn sommigen kleiner geworden... maar de laatste paar zijn groot gebleven :S

nouja whatever.
hier nog wat extra shooty:

Afbeelding

Afbeelding

Jezzails. daar komen er iig nog 2 bij (al gekocht). dat zijn gewoon verreweg de coolste skaven modellen vind ik.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 16 aug 2007 10:42

aha... nu is de rest ook kleiner. weird

nu effe iets wat minder skryre-achtigs. maar wel heeel makkelijk te schilderen.
1 maak geheel scorched brown
2 drybrush bestial brown
3 maak bekkie, oogjes rood
4 schilder koppie, pootjes en staartje dwarf flesh.... klaar!

Afbeelding

Giant rats. heb ik vlak voor de vakantie voor het eerst gebruikt ( toen 2 packs) . en zijn me heel goed bevallen. Daarom heb ik er nog maar een ratpack bij gedaan.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 16 aug 2007 11:07

Volgende dingen die toegevoegd gaan worden:

1 extra Warplock engineer ( heb ik al gekocht... wil ik alleen eerst gaan converten ( iemand een orc power claw over? ))

20 extra craprats ( hoor ik nog niet te weten.... maar die krijg ik over een maandje :) )

1 extra ratling heb ik vast gekocht voor mij die ratjes

2 jezzails zoals eerder vermeld
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 03 nov 2007 14:03

Al een tijdje geen update meer geweest.
dat betekend dat er in de tussentijd niet erg veel is gebeurt.
heb alleen effe een chieftain geschilderd.

AfbeeldingAfbeelding

hij hoorde oorspronkelijk een zwaard te hebben en een of andere totempaal op zijn rug.
ik vond de totempaal meteen al lelijk! daarom heb ik hem maar een eenvoudig skaven manteltje gegeven ( uit de nightrunner sprue )
aangezien je een skaven chieftain meestal wel iets harder wil laten meppen leek het me beter om hem een iets zwaarder uitzient wapen te geven.... vandaar de great weapon/halberd achtige verandering.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 03 nov 2007 15:23

Nog effe een kleine update van een regimentje wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag ( alweer tijdje geleden )

AfbeeldingAfbeelding

Ik heb nog effe geen tekentjes op de schilden van deze crap-rats gelijmd.
vind die tekens namelijk erg druk aandoen.
ga er nog effe over nadenken of ze erop komen.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Richard » 04 nov 2007 10:57

ik weet dat veel mensen er niet echt van gecharmeerd zijn...
maar ik heb maar meteen het kerstcadeautje voor mijn 2e clanrat regiment gedaan.

AfbeeldingAfbeelding

Diegene met de base met nog kieren erin is nieuw.... ( base word nog gevuld )
Ik zat erover te denken om weer een aantal kledingstukken groen te maken ( tweede raskleur ) maar ik vond eigenlijk het Latex/glansleer effect van mijn zwarte verf hier wel leuk... dus maar zwart gelaten.
Afbeelding Afbeelding

Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs