Desondanks is de nieuwe natuurlijk wel een prachtige scuplt die bij de rest past. Oud en nieuw mixen moet kunnen toch.
Ben erg gecharmeerd van al dat Nid geweld de laatste weken. Mijn marines staan al te trappelen

Moderator: Skevan

Ben erg gecharmeerd van al dat Nid geweld de laatste weken. Mijn marines staan al te trappelen

je zou dus een brainy bug leger kunnen maken), ok, maar de Close combat variant (assimilator) staat er een beetje bij als de oude space marine characters van vroeger (Ragnar etc.), ik moet poepen.

)The new Codex replaces the free Index which came at the start of the edition, expanding your army options with new Detachements and introducing new and updated datasheets.
Each Detachment offers your army unique benefits: a Detachment rule, four Enhancements, and six Stratagems. While some factions will find that the Detachment from their Index changes slightly when their Codex arrives, this is not the case for the Invasion Fleet, which functions exactly as it does now.

Ik zie het probleem niet zo.6 detachments, te veel.![]()
Je hoeft het niet allemaal te kopen op de dag dat het uitkomtGeen geld, afspraken met Theo om niks te kopen, Totale plastic drug overload.
I'm done.

Luister naar Beastherder...

The multitudinous foot soldiers of the Tyranid swarm get some love, as the revitalised Termagants first seen in the Leviathan boxed set get a bonus sprue of special weapons

De talons van de brainy one zijn idd langer, maar lijken ook een stuk dunner dan de andere?Maar ik blijf denken dat ze de scything talons hebben verwisseld.
De Brainy one zou de kleine moeten hebben

The Lictors are very modular kits despite their organic design. There are three poses – a sneaking one, one lunging forward, and another rearing up on its legs like the original, talons ready to strike.

Toen ik dit artikel las dacht ik "Hé, gaan die Lictors nu komen in een doos van 3?"
Maar nee.
Het is gewoon een super-slim ontworpen modulaire kit

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten