Allemaal erg cool
Het idee van een all-infiltrating, grote Lictor-familie leger klinkt alvast erg cool.
Benieuwd hoe dat gaat werken.
De pose van de brainy Lictor ziet er erg vreemd uit.
Staat ie op zn staart? Waarom heeft ie dan nog achterpoten? Waarom heeft ie 1 poot dan zo raar opgetrokken? Oh wacht, die poot staat op dat rotsblok?...
Gewoon vreemd

Vermoed dat dat er beter uit ziet 'in person' en het gewoon lastig is een goede hoek te vinden m te fotograferen....
Er goed om te zien dat je verschillende poses kan.
Is die brainy versie ook dezelfde doos, hoeveel per doos dan?
Ik zie eigenlijk geen enkel onderdeel van de brainy Lictor dat overeenkomt met de normale, dus ik denk niet dat die een doos gaan delen.
Waarschijnlijk een losstaande character-stijl release.
De 2 normale Lictors die we hier zijn (de paars-roze en de rood-blauwe) lijken overigens ook weinig onderdelen te delen. Open en gesloten klauwen, ander hoofd, andere 'tactical rock', etc.
Dat lijkt dan toch ook te wijzen op een doos van meer-dan-1. (of 1 met onnodig veel opties

)
GW doet niet vaak aan dozen van 2, maar 3 lijkt dan wat veel voor Lictors met hun traditionele single monster/minor character rol?

Of ze delen toch een doos.
Zeg, 2 gewone Lictors en 1 brainy Lictor

Zie ik ze nog wel doen, maar ik zou dan toch liever de keuzevrijheid zien van die 2 scheiden in een losse release.