Wat heb je pas gekocht ...... Foto's zijn wel zo leuk.

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Wat heb je pas gekocht ...... Foto's zijn wel zo leuk.

Berichtdoor Squiggoth » 05 maart 2011 12:01

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voorlopig effe geen muize verven. :grijns:
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 06 maart 2011 19:14

:bottom:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 06 maart 2011 20:46

We zien Martijn voorlopig niet mee op de club denk ik :(
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Atze » 08 maart 2011 07:59

Hele mooi verzameling :D
Is Kirby Epic Yarn een beetje leuk of heel erg leuk? op het feit dat kirby erin zit na dan he
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 08 maart 2011 11:54

Het is weer een typische mainstream Kirby, dus als je genoten hebt van Adventure/Superstar/Amazing Mirror/Crystal Shards/Canvas Curse etc dan zul je deze ook leuk vinden. Ik vind 'm Heel Erg Leuk maar ik ben dan ook een extreme Kirby-nerd. :yes:

Epic Yarn is qua gameplay vergelijkbaar met de allereerste Kirby (Kirby's Dream Land) - geen copy abilities maar in plaats daarvan heb je een kort wollen Belmont-zweepje waarmee je monsters en hun wapens "opzuigt" en in pluisprojectielen kunt veranderen danwel simpelweg ontrafelt. Hier en daar wat maffe secties waarbij Kirby in UFO's, brandweerwagens en tanks verandert (allemaal van wol en pluis gemaakt) en erg vage boss battles waarbij je tegen pluisdraken en pluisphoenixen enzo vecht (en zo veel mogelijk kraaltjes probeert te jatten).
De levels zitten erg goed in mekaar, standaard platformlevels met hier en daar kraal- en ritsgebaseerde puzzels waarbij je de levels ontrafeld of achter de stof kruipt voor extra bonussen/alternatieve routes. En d'r is een hoop pluis, pluis en pluis. :P

Wel is het weer net zoals bij alle Kirby-platformers vooral genieten van de creatieve vormgeving en de muziek (de soundtrack in Epic Yarn is ERG goed) en op je gemak door de meeste levels heen wandelen. Het spel wordt gaandeweg wel wat pittiger dan wat je gewend bent van een Kirby (als je Canvas Curse, Meta Knightmare op de GBA of Revenge of the Meta Knight op de DS hebt gespeeld is dat een goede indicatie) maar als je een ietwat stevigere platformer zoekt zou ik een willekeurige old school CastleVania of Donkey Kong Country downloaden op de virtual console ... Rondo of Blood en Diddy's Kong Quest zijn absolute aanraders. :wink:
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 11 maart 2011 08:30

oké, dat klinkt goed :)
Kirby is echt tof :P
toen ik mijn eerste game boy kocht, ja die grote grijze, kreeg ik er een gratis spelletje bij, Kirby's dreamland(H)
zo tof en heel frustrerend want je kon niet saven:P

Maar dan ga ik daar zeker es naar kijken, dankje Martijn.
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Squiggoth » 11 maart 2011 19:24

[quote="Atze"]Kirby's dreamland(H)
zo tof en heel frustrerend want je kon niet saven:P

D'oh! Je speelt Dream Land in vijftien minuten uit, en sneller als je de twee of drie optionele bonus rooms links laat liggen. :laugh:

(als je omhoog, A en Select ingedrukt houdt op het titelscherm unlock je "Extra Game" en die duurt wèl langer dan vijftien minuten ... Kirby in MegaMan-stijl :grijns: )
Squiggoth

Berichtdoor Gerie » 12 maart 2011 08:50

Wat is Kirby....? :huh:

Tss... natuurlijk weer één van die kleuterspelletjes.... :dry:
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper

Berichtdoor Squiggoth » 12 maart 2011 10:00

Kirby is van vèr na jouw tijd, net als Thundercats en Fraggles en Cro-magnon mensen. :moon: :P
Squiggoth

Berichtdoor theWoodcutter » 14 maart 2011 13:49

Afbeelding

^_^ Een 5" angry birds plush
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg