Oke, bedankt voor het commentaar.
@ leander: schilderpunten maximaal 20, command points 20 per battle maximaal. Voldens mij is 25% van de totale punten aan painting points normaal, maar ik kan me vergissen.
@ Bobske:
Engels: we hadden in de vergadering met henny besloten om de regels in het engels te doen omdat het dan voor iedereen zeker toegankelijk is.
Painting en Basing: Je krijgt het OF alle punten, OF niet. Dat geld ook voor Unit markings en Wysiwyg. Dat doe ik niet omdat ik geen gradaties wil aanbrengen, maar het moet ook te doen blijven om alles redelijk snel te 'judgen'. Bovendien denk ik dat het maken van 5 gradaties voor alleen painting en basing er niet duidelijker op wordt. Ik kan het nog aanpasssen, maar ik denk zelf dat het makkelijker en duidelijker is op deze manier. Painting en Basing is bovendien geen rating voor de kwaliteit van je basing en painting, daar zijn andere categorieen voor. (Overall look en details)
WOW factor is wellicht een betere benaming.
Ik zal de Wysiwyg description aanpassen zodat grenades en pistols (ed.) niet hoeven.
Bedankt! (ook jij shogun, ik heb gewoon niks toe te voegen aan je verhaal

)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill