Zo met de belofte van 1500 af te hebben voor de eerste clubavond in 2009 in mijn achterhoofd ben ik maar een goed en wel aan de slag gegaan met mijn orc's en goblins.
Ik heb eerst nog wat kleine dingetjes gedaan die ik altijd nog een keer moest doen. Zoals de 1 van de armen van de giant die eraf was gevallen aan elkaar gezet en deze weer netjes geschildert. De nightgoblin met de 3 tand voor de squig herd op een schuine base gezet ipv van een rechte(na de tip van Frank P.) En 1 spear chukka overnieuw geschildert omdat ik die qua schilder niveau er vond achter liggen op de andere spear chukka. Al is er nu het probleem dat deze spear chukka er weer hipper uitziet, maarja laat zo maar even

.
Maar het voornaamste waar ik mee bezig ben geweest is het schilderen van deze rock lobber:
Ik heb ervoor gekozen om voortaan de rotsen donker de schilderen dus er zit verschil tussen de rotsen van de goblins (die een tijdje eerder zijn geschildert) en de rock lobber. Wie weet dat ik de rosten van de goblins ooit nog overnieuw schilder, maar nu even niet.
Nu moet ik voor de 1500 punten alleen nog de wapens die in de omgebouwde chariot komen te liggen te schilderen(de base is al gedaan) en nog een stuk of 12 orc's om de unit af te maken. Wat goed te doen moet zijn

.