Update .....
Nu het einde van 6th edition nadert vond ik het zo zoetjesaan toch wel eens tijd worden om m'n 2000 punten af te krijgen. Vandaar dus dat ik nu effe snel bezig ben met vier Chaos Warriors, die toegevoegd gaan worden aan m'n tweede unit Warriors (yup, Warriors zuigen maar ze zijn wel erg hip

). Ennieweej, met twee units Warriors en een blok Marauders heb ik drie True Core Units en daarmee ook een geschilderd, legaal, 2000 punten leger ..... en kan Rogier beginnen aan z'n schoen.
Wanneer die tweeduizend punten af zijn is er nog de Giant die af 'moet', en een unit Boosjes die inmiddels al zwart gespoten zijn en wachten op een lik verf.
Dan nog een keertje zin zien te krijgen om die Marauder Horsemen eens fatsoenlijk in mekaar te plakken en te schilderen en m'n tweede en derde blok hondjes kleur geven, en dan heb ik zo'n 3500 punten helemaal in technicolor (de rest van die 3500 punten bestaat uit heroes/lords, Ogres en Plekberrors waar ik er al een zooi van heb).
We komen d'r wel ......
*edit*
.... We zijn er bijna.
De Warrior met schild is nu zo goed als af (alleen de rand van het schild nog een beetje shaden/highlighten), die met de tong moet nog wat highlights hier en daar en dan is ie ook af, Nurgling-hoofd schiet ook al aardig op en de kerel met de toeter is daarna aan de beurt.
Dan nog effe basen (inmiddels ook een kersverse Move Tray voor ze gemaakt) en dan is het schoentijd!