Troll's WHFB challenge.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Guy » 28 jan 2014 23:48

Dat moet haast Deamons of Chaos zijn, die Markus heeft overduidelijk nog bij een ander altaartje gebeden nadat hij op zondagochtend
bij de lokale Temple of Sigmar is geweest.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor Terentius » 29 jan 2014 09:48

Hmm, wacht even, er is geen vermelding van Marcus z'n lengte... Heeft hij toevallig ook een baard?
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Bobske » 29 jan 2014 13:17

er staat nergens dat marcus ronde oren heeft
Hij is een elf!?!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 29 jan 2014 16:34

[quote="Terentius"]Hmm, wacht even, er is geen vermelding van Marcus z'n lengte... Heeft hij toevallig ook een baard?

Wel een hellebaard...
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Terentius » 29 jan 2014 17:04

[quote="Aeran Meadowgale"][quote="Terentius"]Hmm, wacht even, er is geen vermelding van Marcus z'n lengte... Heeft hij toevallig ook een baard?

Wel een hellebaard...

Deze grap miste dit nog.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor TROLL » 30 jan 2014 08:17

haha jullie zijn te grappig ^^ morgen komt er een update!
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor henerius » 30 jan 2014 17:07

@ Theo... een blog is toch een plek voor veel foto's.... :wink:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor TROLL » 31 jan 2014 10:17

Markus keerde terug naar Altdorf. Hoe naderde de stadsmuren en werd al snel verheugd vertelt over de heldhaftige Generaal die zijn leven gaf om de stad te verdedigen. Markus wist beter. De generaal heeft zijn mannen de dood in gejaagd omdat hij te eigenwijs was om te luisteren.

Nog voordat Markus de poorten van de stad door was werd hij al belaagd door priesters van Sigmar.. Ze zagen wat hij zou hebben gedaan, ze zagen de duisternis... Markus negeerde het gebrabbel van de priesters en liep door naar huis..

Thuis aangekomen vindt hij zijn vrouw op de grond in een plas van haar eigen bloed.. In haar hand een brief..

"Lieve Sibelle,

Markus is omgekomen. Ik weet niet wat te doen. Ik word nu belaagd door lokale dronkenlappen en bandieten. Ze willen me het huis uit hebben en Sigmar mag weten wat met me doen. Mag ik naar Nuln komen en bij jullie wonen. Ik kan mezelf nuttig maken in de brouwerij. Stuur alsjeblieft hulp ik wordt gek hier... Ze beuken dag en nacht op de deur.

XX Marie"

Er werd weer op de deur gebonst, Markus stond op, totaal bezeten van wraak gevoelens, hij stormde naar buiten als een bezettene trok zijn bijl. Na enkele momenten was het resultaat een plein vol met lijken. Markus stortte in het midden op de grond. Toen hij op keek zag hij overal priesters liggen.. Hij heeft een groep van Sigmar's eigen priesters vermoord.

Om te voorkomen dat hij gevangen zou worden genomen vluchtte hij Altdorf uit. Op weg naar Middenheim... Zijn gedachten werden donker. Wraak en haat gevoelens tegen het imperium.

*END OF CRAPPY STORY*

Gister de eerste aankoop gedaan bij moenen.

Het army book!

Afbeelding

Financieel overzicht voor dit project:
Jan: +30 euro.
Uitgaven: 39 euro.
Totaal: -9 euro.

Nog een nieuwe regel aan mijn challenge: er mag niets nieuws worden gekocht als er nog ongeschilderde modellen zijn.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 31 jan 2014 11:01

[quote="TROLL"]Nog een nieuwe regel aan mijn challenge: er mag niets nieuws worden gekocht als er nog ongeschilderde modellen zijn.

Die heb ik ook ooit eens geprobeerd... Ik hoop dat het jou beter lukt :grijns:
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor TROLL » 31 jan 2014 11:33

haha nouja jullie zijn er allemaal om mij ermee lastig te vallen :wink:
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs