Ork: teveel werk/modellen en ik wil een lijst waarmee ik ook wat kan winnen. Orks moeten daarvoor massaal waaghen en dan is het gewoon lopen en chargen...zoek een leger met iets meer strategie.
Necron: een leger met maar één truukje en daarmee win je ook geen toernooien..ook niet veel ruimte voor converten.
Tau: niet mijn leger om mee te spelen en de broadsites vindt ik lelijk.
Daemons: ken heel de codex niet maar zover ik kan inschatten heeft dit leger ook maar een paar truukjes en niet de beste.
Dark Eldar: met de nieuwe rulebook regels is Dark eldar een aardig schietleger geworden (wat?! ja je hoort het goed). ik heb nog een Dark Eldar leger dus ik ga geen nieuw leger maken want dan wacht ik liever tot er nieuwe modellen zijn. Misschien tussendoor E-bay in de gaten houden voor wat aanvullingen aan mijn oude leger.
Eldar: hmmmm.. ik heb de modellen altijd mooi gevonden alleen ik houd niet zo van de skimmerlijst. De basic troops van de Eldar vind ik altijd zo zuigen maar aangezien troops nu belangrijker zijn geworden. Weet je wat..ik koop een pakje van 4 modellen en ga eens kijken:
Iedereen denkt: nou Rick..erg spannend, je hebt 1 model in elkaar gezet.pffff
JAAAAAA ER KUNNEN LICHTJES IN!!!!! DIT WORDT MIJN LEGER!!