door Caladai Doomblade » 02 mei 2016 18:48
[quote="Gotrek"]Ik ben er behoorlijk op afgeknapt nadat ik er in het begin veel energie in had gestoken. De groep claimt community driven te zijn, maar staat eigenlijk alleen open voor comments die dezelfde mening als die van de makers bevatten. Ook vind ik dat het inmiddels weinig meer met WHFB te maken heeft en is het een zoveelste variant geworden, op zich geen probleem maar dan moet je niet claimen dat je WHFB in leven wilt houden.
Over de nieuwe dwergen zal ik het maar niet hebben
Welkom in de wondere wereld van 'internet-community-based'. Samenwerken aan iets waar iedereen een andere mening over heeft werkt alleen als je elkaar in de ogen kunt kijken EN een min-of-meer neutrale projectmanager hebt die de projectdoelen scherpt in het oog houdt. Werkt dus bijna nooit... :snif
[quote="Beastherder"]
-Heeft het random charge ranges?
-Heeft het de Steadfast regel die flank charges op infanterie blokken bijna nutteloos maakt?
-Heeft het een hoeveelheid Magic die niet veranderd met de hoeveelheid punten die je speelt?
- Ja, steadfast wordt verbroken door een unit met 2 of meer ranks in de side/rear
Sorry, dat was niet wat je wilde horen...