release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 08 maart 2020 20:22

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 maart 2020 12:11

GW is duidelijk bezig om meer diversiteit in zijn schilderwerk te laten zien. Veel verschillende huidskleuren, geeft een mooi beeld!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 maart 2020 18:50

The big bad boys are back, EN ze zien er weer prima uit. Ragnar is zelfs IETS dinamischer dan zijn oude model... Alleen komt de pose me HEEL bekend voor,maar ik weet zo even niet waarvan. HH magnus?
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 09:52

Pics or it didn't happen :wink:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Cool om te zien hoe onder al dat pantser nog steeds een Ork zit.

Ragnar ziet er ook goed uit, maar zoals altijd geen fan van het random stuk architectuur waar hij op staat :dunno:

Alleen komt de pose me HEEL bekend voor,maar ik weet zo even niet waarvan.

De uitgestrekte hand en wapen in de andere pose zie je wel vaker, maar ik kon zo snel geen exacte kopie vinden
https://www.forgeworld.co.uk/en-GB/Knight-Errant-Tylos-Rubio
https://www.forgeworld.co.uk/en-GB/Sanguinius-2019
https://www.forgeworld.co.uk/en-GB/Vulkan-Primarch-of-the-Salamanders
https://www.forgeworld.co.uk/en-GB/Fulgrim-Primarch-of-the-Emperor-s-Children
Misschien van een stuk artwork?
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 10 maart 2020 10:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 10 maart 2020 10:50

WAAAAGH! :yeah: :yeah:

Hij mag er zijn hoor. :thumbup: Heel mooi ook hoe die uitlaten op z'n rug ook gelijk dienen als hoorns voor de schedel. :thumbup:

Verkleinde Afbeelding

Als dit de content van de doos wordt, zit er het volgende in:

- Ghazghkull Thraka & Makari
- 3 Meganobz
- 5 Nobz & Ammo Runt

- Ragnar Blackmane
- 10 Infiltrators

Dus ben benieuwd wat de value dan wordt. Als je het los wil hebben (zonder de nieuwe modellen) zit je op 116,50. Als ik moet gokken, kost Ghazghkull straks 50 euro en Ragnar 32,50. Kom je in totaal op 199 euro. Blood of the Phoenix was 180 euro, dus of dat een indicatie is? :dunno:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 11:10

Met een voordeel van slechts 19,- zie ik die doos nou niet bepaald de winkels uitvliegen.... :unsure:

Zeker omdat dit echt 2 heel verschillende facties zijn. Veel mensen zullen alleen geinteresseerd zijn in 1 helft.
(De BotP doos werkte via Ynarri ook samen voor hetzelfde leger)
Tuurlijk kun je met iemand gaan delen, maar dit soort sets werken het beste als je de andere helft er 'bijna gratis' bij krijgt.
Ook voor de lange termijn voor GW
"Ik was helemaal niet van plan een Ork leger te beginnen, maar ik had nou toch al Ghazkull uit die doos liggen...." ^_^

Nou was de Blood of the Phoenix doos ook geen briljant verkoop-succes, dus hopelijk heeft GW er van geleerd en maken ze dit wat voordeliger.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 10 maart 2020 11:44

Ik ook niet, dus ik hoop dat de prijs deze keer lager ligt. In principe zou ik de Marines kunnen gebruiken voor m'n Dark Angels (die toch al sneaky zijn), maar ik heb liever natuurlijk alleen de Orks.

Daar moet bij gezegd worden dat ik hoop dat de regels een beetje flexibel zijn. Ik speel mijn Orks als Bad Moonz, maar als ik Ghazghkull daar als Goff bij duw, valt meteen de hele Klan Kultur weg. :scratch: Qua lore zou het ook interessant zijn, want je een Waaagh samenstelt, gaan gezellig alle Klans mee natuurlijk. Nu staat GW er niet om bekend dat ze hier rekening mee houden, maar een mens mag hopen. :grijns:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Bobske » 10 maart 2020 12:17

Ragnar ziet er ook goed uit, maar zoals altijd geen fan van het random stuk architectuur waar hij op staat

idem, en de uitgestoken hand zie je vaker, maar vooral bij sorceror's, maar daar is zo een pistol in geswapped, en dat stuk terrein kun je ook weg laten.
1 voor de rest, coole nieuwe mini, maar iets te letterlijke vertaling van oud naar nieuw voor mij. Ik vraag me nog steeds af of hij bits heeft.
Headswap en als de great company shoulderpad los is heb je zo een andere Wolf lord natuurlijk (maar heeft de primaris wolf lord frostfang als optie??)

Ik ook niet, dus ik hoop dat de prijs deze keer lager ligt. In principe zou ik de Marines kunnen gebruiken voor m'n Dark Angels (die toch al sneaky zijn), maar ik heb liever natuurlijk alleen de Orks.

Tja, tja, houd mij en Chaim in de gaten misschien wil ik wel 2 Ragnar's (1 voor mij en 1 voor Skevan;)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 13:13

maar heeft de primaris wolf lord frostfang als optie??
Ook die is makkelijk genoeg om te ruilen natuurlijk -_-

Daar moet bij gezegd worden dat ik hoop dat de regels een beetje flexibel zijn. Ik speel mijn Orks als Bad Moonz, maar als ik Ghazghkull daar als Goff bij duw, valt meteen de hele Klan Kultur weg.

Ja, die angst zie je meer op het net :unsure:

Het helpt niet dat de regel die ze al hebben laten zien voor Makhari specifiek alleen GOFF gretchin bufft :dunno:
https://www.warhammer-community.com/2020/02/19/the-grot-awakening-saga-of-makarigw-homepage-post-1/
Afbeelding

Zou idd een hele slechte zaak zijn.
Zowel voor de fluff (Ghazkull is van oorsprong een Goff, maar hij is nu gewoon de baas van alle Orks, dus zou gewoon in ieder leger moeten kunnen meedoen)
En voor de keiharde business-kant (Allicht dat een flink aantal Ork spelers m niet willen hebben als ze m niet kunnen gebruiken in hun Speed Freaks/Bad Moon/BloodAxes/etc.)

Het zou niet de eerste keer zijn.
Die jumppack character die ze hebben uitgebracht werkte ook alleen voor Black Legion :roll:
https://www.games-workshop.com/en-NL/Haarken-Worldclaimer-2018
Daar hebben de Night Lords/WorldEater/Wordbearer/etc. spelers toen flink stampij over gemaakt en die heeft GW vrij snel ge-Erratad dat ie met iedereen kon meedoen.

Kan hier zomaar weer mee gebeuren.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 13:59

Oh, en ook:

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Hier hoeven ze niet heel mysterieus over te doen, dit is een nieuwe Fabius Bile B)

Verkleinde Afbeelding

Betekent dit dan ook een Emperor's Children codex? :panic:
(Nee, waarschijnlijk niet)

Oh, en als deze vergelijking klopt is Ghazzie HUGE!!
Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000