Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread! Voorheen ook wel bekend als hive cafe
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Ik kom in april weer in Nederland wonen. Na zo'n 5 jaar in Schotland en Engeland te hebben gezeten is het wel weer mooi geweest. Hoewel hier in Brighton de gamesclub erg groot is (bedenk een spel en er zijn meerdere mensen die het spelen), Heb ik niet het idee dat het in Nijmegen bij Warhammer Fantasy en 40k is gebleven. (Ik ben zelf op het momennt het meeste bezig met Dust Tactics en Dropzone Commander). Enige nadeel is wel dat ik niet precies weet hoe lang ik in Nederland zal blijven, want we zijn eigenlijk een beetje van plan om naar Japan te verhuizen.
Jup. Heb vandaag op poldercon weer dzc kunnen spelen. Geweldig spel. Ik heb aleen de starters van scourge en humans. Maar als we het vaken kunnen spelen dan ga ikmzeker uitbreiden.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.
Ik heb de PHR starter, maar wil ook wat uitbreiden. Ik zal er tegen die tijd wel een topic over aanmaken . Ik heb alleen geen regelboeken/scenery. Aangezien ik zeer waarschijnlijk weer ga verhuizen in de zomer wil ik alleen digitale regelboeken aanschaffen (en die bestaat nog niet van DZC). Er komt trouwens een nieuwe reeks hero/commander vehicles aan die ze op hun open dag/toernooi hebben gereleased dit weekend. Helaas moest ik werken want het was erg dichtbij voor mij. Ik zal wel eens wat foto's uploaden/maken en een blogje beginnen, dan hoeven we het hier niet vol te spammen.