Troll's WHFB challenge.

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Troll's WHFB challenge.

Berichtdoor Caladai Doomblade » 13 aug 2014 11:56

Oke, kom maar op. Maar niet morgen...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor TROLL » 04 sep 2014 22:24

Zo de twaalfde battle is geweest.

500pts potje tegen luuk. Het had beide kanten op kunnen gaan, uiteindelijk hebben de chaos warriors net gewonnen :)

Dit is het einde van mijn challenge! Wat rest is foto's maken voor de showcase en een leuk verhaaltje erbij typen :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor TROLL » 25 okt 2014 11:22

En recht voor het begin van het eind der tijden in de WHFB wereld is mijn WHFB challenge 2014 echt tot een eind gekomen.

Bij deze het afgeronde project van 2014!

Afbeelding

Daemon Prince:
Afbeelding

BSB:
Afbeelding

Sorceror:
Afbeelding

warriors:
Afbeelding

warhounds:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Knights:
Afbeelding

Skullcrushers:
Afbeelding

Hellcannon:
Afbeelding
Afbeelding

De Army list ziet inmiddels als volgt uit:

Deamon Prince, mark of nurgle, wings, chaos armour, enchanted shield, sword of striking, soul feeder, flaming breath en lv2 wizard. 435pts

Exalted champion, mark of tzeentch, bsb, shield, third eye of tzeentch, talisman of preservation, 203pts

Sorceror lv2, mark of slaanesh, steed of slaanesh, dispell scroll. 195pts

Core units:
18 warriors, shields, fullcommand 300pts

18 warriors, shields, full command 300pts

4x 5 warhounds met vangaurd 160pts

Special units:
10 knights, full command, ensorcelled weapons 460pts

Rare units:
3 skull crushers, ensorcelled weapons 234pts

Hell cannon 210pts

Komt neer op 2497pts

In totaal heeft het me 207 euro gekost om dit leger te bouwen (inclusief army book)
Door slim te kopen en te verhandelen op marktplaats is het goed mogelijk om met een krap budget een warhammer leger te maken. Uiteraard is warriors of chaos een elite army en vergt daarom minder modellen wat het ook (moneywise) goedkoper maakt.

Dit leger is tabletop klaar gepaint en er zijn al meer dan de gestelde 12 potten mee gespeeld. :)

PS: mijn foto skills zijn niet al te best. En nu op naar een nieuwe challenge! :P
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs