Martian dreadball team

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Martian dreadball team

Berichtdoor Braxandur » 28 jan 2014 21:43

Hallo allen!

Ik heb net de survey van de mars attack kickstarter van mantic binnen gekregen. Er zit een optie bij om een martian dreadball team te kopen voor twintig dollar (ca 15 euro). Het team bestaat uit 2 guards, 2 strikers en 4 jacks. Mochten er nog mensen interesse in een setje hebben, dan kan ik die nog toevoegen.
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur
Slaanesh' favourite studded tanga

Re: Martian dreadball team

Berichtdoor Lert » 29 jan 2014 01:13

Afbeelding
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Braxandur » 29 jan 2014 07:50

Bedankt voor het toevoegen van het plaatje, dat ging niet zo makkelijk vanaf mijn telefoon :grijns:
Legers die ik speel: WFB: Chaos,undead. 40k:Nids. Lotow: Outlaws. Saga: Vikings. WAB: imperial romans. BloodBowl: Skaven, chaos. Necromunda: Van saar.
Braxandur

Berichtdoor Bobske » 29 jan 2014 13:19

:sick:
nee die martians zijn nooit mijn stijl geweest.
Ik vind het wel een leuke zet van Mantic
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 03 feb 2014 15:38

Ik vind het erg grappig en cool dat ze die gaan uitbrengen
benieuwd naar hun regels (sommige van die modellen lijken geweren vast te hebben :disturbed: )

maar nee, mijn schilderschema is vol zat -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Braxandur » 04 feb 2014 09:00

Ik denk dat ik genoeg weet en heb bij deze mijn pledge vastgelegd. Mijn schilderschema is weer een beetje (0ver)voller geworden :grijns:
Braxandur

Keer terug naar Andere SciFi Wargames