Taskforce Hammersmith (SM + IG)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Chris z'n Space Marines

Berichtdoor Chris » 19 nov 2011 11:53

Voordeel van slome Polen: ze waren vergeten dat ze het eerste pakketje hadden gestuurd, en hebben hem nog eens identiek gestuurd. Ik heb nu dus wat turrets over :P
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Richard » 19 nov 2011 13:26

nou ;) alsje er vanaf wilt, ik wil nog wel een TLAC-turret voor mijn razorback :P
Zou je hem van de hand willen doen?
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor vhati » 19 nov 2011 13:42

en voor las/plas turrets stel ik me graag beschikbaar :)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Chris » 19 nov 2011 13:53

@ Richard: Ze hebben alleen pakket 1 dubbel gestuurd, dus geen extra tlac turrets ben ik bang.
@ Frank: wil je ze dan allebei kopen of 1? (E7.50 ps waren ze)
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor vhati » 19 nov 2011 15:13

dan wil ik ze allebei wel hebben :yes:
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Chris » 19 nov 2011 15:34

ok, zal morgen meenemen.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 20 nov 2011 01:02

En weer 2 conversions, marines voor de eerste keer. De apothecary techterminator is een objective marker. "Save the gene-seed!". (Bob herkent vast de bits wel :)) De tweede is een tac-squad/devastator missile launcher. Hij draagt de launcher met zn servo arm, en richt met z'n auspex ding. De launcher staat los van de marine, en zit qua schaal precies tussen marine en terminator in, dus ik ben nog van plan ook een terminator equivalent gast te maken. Ik heb ook nog een 2e launcher door die dubbele zending, maar ik weet nog niet of ik daar hetzelfde mee wil doen of hem bewaar voor iets anders. Er moet nog wat greenstuff en ander werk in om het allemaal netjes af te werken. Zoals altijd klik/klik groter/grootst:
Edit: Ik zie dat je op de foto's niet kunt zien wat er met de dooie marine is gebeurd. Die staak heeft aan de andere kant een vrij forse exit wound, de tech-apothecary is die eruit aan het trekken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
C&C welkom!
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 26 nov 2011 04:23

Tweede objective marker is ook af. "Kill the Arch-Enemy!". Nog eentje en dan ben ik klaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

@Bob: ik heb gekeken om ze hier vol formaat te linken, maar dan ben je constant aan het scrollen als je de oude posts nog aan het laden bent. Dit is naar mijn mening veel overzichtelijker. Je kan ook makkelijker een specifieke oude foto terugvinden mocht je die behoefte hebben.Als een keer op de thumbnail klikken om te vergroten nou echt teveel moeite is ga ik de zooi wel rescalen :dry:
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Chris » 27 nov 2011 01:54

Nog een dreadnought bijna af. Dit is de 6e (en dus laatste). Er moet nog wat greenstuff overheen, beetje bij-snijden/afwerken, armen magnetisen, ander smoelwerk, en dan zou ie klaar moeten zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
C&C welkom.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor pijnappel » 27 nov 2011 09:49

dit is echt het best geconventeerde leger, dat ik ooit heb gezien, het is echt vet cool. :worship:
keep going :thumbup:
Legers die ik speel: WHFB- Empire
pijnappel
Halfling disguised as Tzeentch

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs