Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
Deze week even geen washes, maar in plaats daarvan ben ik bezig om een Poison Wind Globadier te maken van een plastic warpfire thrower en een Pools kunsthars rattenhoofd:
hmmm voor mensjes vind ik microart hoofdjes te kleine, maar hier is het inderdaad een mooie aanvulling, of het maak het geheel af.. ennieweej (zou Martijn zeggen) mooi gedaan Martijn.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Ik was heel enthusiast bezig met het bekladderen van een paar Globadiers en de laatste tien Stormvermin en toen werd ik effe benieuwd hoe een Grey Seer eruit ziet met een Devlan Mud wash ... hocus pocus pilatus piep!
De rune op z'n sjaaltje staat voor "Council of Thirteen" ... leek me wel toepasselijk.
lol, ik heb wekenlang eBay afgestruind voor die ouwe Globadiers, en nu ik eindelijk met veel speurwerk en geduld een koppeltje heb weten te bemachtigen staan ze er opeens weer volop te koop.
Vandaag nog vijf Stormies gedaan, en nu heb ik er al twintig:
EN ik kwam er onlangs achter dat GW tegenwoordig KORT "dor gras"-flock in z'n assortiment heeft, zodat m'n muize niet langer meer nauwelijks boven het debiel lange statisch gras uitkomen.