Martijn's muize blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Martijn's muize blog

Berichtdoor Beastherder » 30 aug 2010 12:52

Oh man
Ik was net een beetje vergeten wat een vreselijk gave pupkes die Stormvermin tegenwoordig wel niet zijn :wub:
Echt super :worship:

(oh, en die freehands op die vlag zijn gewoon gestoord, daar ga ik niet eens over beginnen :x )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 31 aug 2010 14:40

Stormvermin zijn vreselijk gave pupkes én piepklein .... De Island of Blood Warlord is bijna zo groot als een Elf. :grijns:

Moest wel effe beide armen bijsnijden en herpositioneren, want standaard van de sprue heeft de Warlord een bizar onrealistische pose (Smell-smell my armpit-pits and despair, man-things!!) en past ie in geen enkele unit. Ook werkt het "click-together" ding bij 'm voor geen meter ... het gaatje is te ruim voor het pinnetje, en je hebt een spleet van een milimeter in beide schouders. :dunno:

Afbeelding

Oh en de IoB Rat Ogres zijn HIP!!!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Squiggoth

Berichtdoor Bobske » 01 sep 2010 08:38

Ik heb IoB ook al

De elven zijn ook erg hip
Gisteren in een uur de Swordmasters en Seaguard in elkaar gezet, moldlines verwijderd (die zitten er niet veel op)
en wit gespoten
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 01 sep 2010 09:40

In een uur? Bij mij duurde het al drie kwartier om alle ratten van de sprues te knippen en in mekaar te klikken ... mould lines komen later wel een keer. :gatver: :gek:

Het zijn wel ongelooflijk gedetailleerde sculpts - de IoB clanrats zijn bezaaid met extra ratjes en hebben meer en scherper gegoten details dan de multipart kit. Het enige vervelende is dat niet iedere arm op ieder lichaam past zodat je voor het plakken effe een dry-fit moet doen ... maar da's drie minuten werk voor een unit. :)

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor theWoodcutter » 01 sep 2010 10:13

Oei dat is snel allemaal. Als ik die vuisten zo zie van die Rat Ogres: zelfde sculptor als de extreem hippe plastic river trolls? ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor TROLL » 01 sep 2010 11:41

oew die rat ogres zijn hip.
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 01 sep 2010 13:22

Ja, volgens mij zijn alle IoB-ratten gesculpt door Seb Perbet (de River Troll-man) en Brian Nelson. Seb kopiëert Brian's stijl vrijwel naadloos, dus met de kwaliteit van de designs zit het wel snor. B)
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 01 sep 2010 22:23

WIP (maar bijna klaar :rat: )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Squiggoth » 02 sep 2010 13:26

... en klaar! ^_^

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Bobske » 02 sep 2010 14:53

*zucht*
en
grrr
gelukkig heb jij tig keer meer ratten als ik high elves
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs