Fantasy VS 40k

Fantasy of 40k?

Fantasy!
7
50%
40k!
4
29%
Allebij :D
3
21%

Totaal aantal stemmen : 14

Fantasy VS 40k

Berichtdoor MisterDutch » 17 jun 2006 14:38

Aangezien ik dus weer wil beginnen met Warhammer ga ik dat dus doen. Volgens mij is hier Fantasy veel populairder dan 40k... toch? Echter, alleen 40k lijkt mij op het moment cool, voornamelijk omdat ik al 2 legers heb van Fantasy (high elves en empire) en ik weinig zin heb om met die door te gaan, en ik ook niet echt een leger zie waar ik mee zou willen beginnen...

en bij 40k lijken de Eldar mij wel vet :) Maar ja, als 9 van de 10 mensen hier enkel Fantasy spelen? :(

Waarmee zou ik nu verder moeten? :dunno:
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
MisterDutch
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Spawn » 17 jun 2006 15:54

Je moet gewoon lekker op internet gaan rondkijken, fluff lezen, plaatjes kijken. En dan pas kiezen wat je wil gaan spelen. Je kunt bij WHFB natuurlijk ook wachten tot de 7th edition.

Volgens mij is de verdeling WHFB - WH40K ongeveer gelijk, met een beetje meer WHFB...maar dat weet ik niet zeker.
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 19 jun 2006 14:08

De verdeling is denk ik redelijk gelijk als je kijkt naar het aantal leden, maar op een gemiddelde donderdag kom je absoluut meer fantasy-spelers tegen in onze kelder.

40k heeft hele coole legers en een fantastische fluff, maar puur als spel speel ik veel liever fantasy.

Maar je moet gewoon verzamelen en schilderen waar je zelf zin in hebt, want voor beide spellen zijn abslut wel tegenstanders te vinden.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor MisterDutch » 19 jun 2006 14:12

Goed zo, want ik heb net mijn bankrekening geplunderd om een hoop Eldar te kunnen kopen ;)
Thought of the Day: A good soldier obeys without question. A good officer commands without doubt.
MisterDutch

Berichtdoor MisterDutch » 19 jun 2006 16:44

De poll-resultaten zijn tot nu toe niet in het voordeel van het een of het ander, maar toch zal ik voorlopig alleen proberen te spelen met mijn nieuwe Eldar, dat wil niet zeggen dat ik nooit meer Fantasy zal spelen, waarschijnlijk zal ik het ook meebrengen zodat ik het allebij kan spelen als ik zin heb. Wel ga ik proberen alles te schilderen van mijn Empire en van mijn Eldar voordat ik weer iets nieuws koop, in dat opzicht blijf ik dus gewoon kopen\schilderen\spelen waar ik op het moment zin in heb :D
MisterDutch

Berichtdoor Rudi XXL » 19 jun 2006 19:43

Hey man, als je er serieus over denkt om eens een x 40K mee te nemen naar de club laat dan hier effe een postje achter. Ik en Tim zitten al een tijdje te wachen op nieuwe 40K tegenstanders....Elke keer tegen elkaar gaat ook vervelen :D
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor MisterDutch » 19 jun 2006 19:49

Ik ben bezig om mijn Eldar Battleforce in elkaar te lijmen, dat zal dus op z'n vroegst volgende week worden eer ik er mee kan gaan spelen :P :)

En aangezien er doordeweeks nooit iemand komt in de kelder om Warhammer te spelen (toch?) zal het op z'n vroegst volgende week donderdag worden. Ik heb nog maar 1 keer een potje 40k gespeelt, en dat was dan nog wel minder dan 600 punten met een legertje IG :P Dus verwacht aub niet een volleerde tegenstander :P
MisterDutch

Berichtdoor MisterDutch » 22 jun 2006 16:01

Ik kom vanavond naar M&M ik zal proberen er uiterlijk half 8 te zijn ^_^ Ik neem 2 kleine legertjes mee, zo'n 600-750 punten Eldar, en de rest van mijn koffer stop ik vol met High Elves, ik denk dat daar wel 1000 punten van in past :)
MisterDutch

Keer terug naar Losse oude topics / Archief