Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Terentius » 12 mei 2013 00:27

Dat is mooi om te horen :) Game van afgelopen donderdag ging wel tamelijk chaotisch, maar was wel OK om je in ieder geval een globaal overzicht te geven van hoe het spel in elkaar steekt.

[quote="Chris"]Ik kan je aanraden met de startdoos te beginnen, en te proberen het orc gedeelte met iemand anders te ruilen. Dan heb je meteen het regelboekje in een handzaam formaat, wat dobbelstenen, en een bijzonder goed begin van je eerste leger.

Assault on Black Reach, Orks vs SM, is 5th edition en nu ook niet meer zo makkelijk verkrijgbaar. Bram had me wel al vertelt dat hij Battle for Macragge ergens op de kop had getikt, dus hij heeft sowieso al een paar modellen waar hij op kan uitbreiden.

Wat je koopt ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt: wil je gewoon voor een sterk leger gaan, een thema leger, één met een unieke speelstijl of één met alleen maar gave/mooie modellen? Dat is iets wat je zelf even zouden moeten uitzoeken, misschien een paar keer door de codex heen bladeren of nog een paar games spelen zodat je een beter idee krijgt van wat alles in je codex te betekenen heeft.
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 12 mei 2013 01:08

Doh, ik hing nog vast aan de doos van de vorige editie :P
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor shogun » 12 mei 2013 09:07

[quote="jibberjabber"]hallo,

Mijn naam is Bram, ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echte game gespeeld.
Dit beviel me wel dus nu ga ik mijn eigen (space marines)leger bouwen.
Op het moment heb ik nog niks om een game mee te kunnen spelen maar daar hoop ik in de toekomst verandering in te brengen.
Ik ben ongeveer op de helft van deel 2 van de horus rising serie en een leuk gesprek hierover hebben is zeker welkom. ;)
Is er iemand die met mij een game wil doen?
Het liefst zou ik space marines doen, maar iets anders is ook goed.

Tot donderdag,

Bram

Dag Bram,

Voordat je veel dingen gaat kopen laat me weten waar je interesse naar uitgaat.. Ik ben veel van mijn 40k-spul aan het verkopen en het zou sonde zijn als je dingen gaat aanschaffen die ik heb liggen. Daarbij heb ik ook veel oude modellen die je zou kunnen gebruiken om te spelen totdat je weet wat je definitief wil hebben. :tu:
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Matthijs » 10 jun 2013 16:41

Hoi, ik zal me ook voorstellen.

Ik ben Matthijs. 30 mei was ik bij Moenen en Mariken en heb toen voor het eerst sinds lange tijd weer warhammer gespeeld. Ik heb een paar jaar bij Hammertime in Oss gespeeld, en daarna een paar jaar niet meer maar wil toch graag weer gaan spelen. Van fantasy speel ik wood elves, met 40K (nog) niets.

Verder houd ik van fantasy boeken, lees momenteel de Wheel of Time reeks, en ik larp.

groeten,
Matthijs
Legers die ik speel: Wood Elves
Matthijs
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Chris » 10 jun 2013 17:11

Welkom en meer van dat soort krachttermen!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Skevan » 10 jun 2013 17:18

We zien je donderdag.... :grijns:
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Teriderol » 13 sep 2013 23:10

Hoi mensen van Hive Novio,

Laat ik me voorstellen, mijn naam is Rens. Ik heb de kelder al 2 keer mogen aanschouwen.
Een stel vrienden spelen warhammer Fantasy, daardoor ben ik eens gaan kijken naar de regels, deze bevielen mij. Toen heb ik met hen besproken wat een redelijk leger voor mij zou zijn. Naast dat ik (on)ordelijke ravage en lelijke strategieën hou, ben ik met mijn waterpolo hobby wel blij met wat stevigers. Dus mijn keuze tussen beast men, tomb kings en Ogre Kingdoms viel op de laatste. Op het moment is mijn leger nog niet erg groot, maar waarschijnlijk gaat die langzaam groeien. Mijn favoriete modellen zijn gnoblars.
Naast dat ik nu WHF erbij heb gekozen, speel ik vooral tabletop RPG's, D&D 3.5, vampire en een beetje paranoia. Ik heb 4.0 gespeeld om ermee te beginnen, maar daarbij was het of heel sterk of allemaal hetzelfde. Dus uiteindelijk naar 3.5 overgestapt en gemerkt dat je zoveel meer keuze had.

tot gauw,

Rens.

P.S.: ik zou graag wat ervaring opdoen, ik kan een allied army van 400 punten maken om in koppels te spelen. 640 is momenteel maximaal vanwege core.
Ogres don't do contemplative head scratching, preferring to smash things they don't understand.

An ogre treats his club like an extra limb, and will only eat it in the most dire of circumstances.
Legers die ik speel: WHF Ogre Kingdoms
Teriderol
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor TROLL » 14 sep 2013 09:36

welkom Rens ^^

Whfb moet te regelen zijn, in duos spelen zou ik in het begin nog niet aanraden :) in het begin vooral zelf lekker veel fouten maken zodat je ervan leert en groeit als speler. Verteld worden wat werkt en wat niet is een stuk minder effectief dan het zelf ervaren. :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor blaze unlimited » 21 jan 2014 12:51

Hallo allemaal,

Ik ben Luc en ben een student kunstmatige intelligentie op de universiteit.
ben vorig jaar begonnen met 40k(dark vengeance) nadat ik al een aantal horus heresy boeken had gelezen.
Ik heb Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels en Orks.
Verder lijkt het me wel eens leuk om een 40k RPG te doen mochten andere mensen dat ook eens willen/ ervaring mee hebben.
Als iemand dus eens een potje 40k wil doen voel ik me ten zeerste aanbevolen (kan van elk leger als het goed is minimaal 1500 punten op de been brengen.

tot snel,

Luc
Legers die ik speel: Dark Angels, Chaos Spacemarines, Blood Angels, Orks, 30k World Eaters
blaze unlimited
Giant with an inferiority complex

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 21 jan 2014 14:17

Welkom!

We hebben volgende week donderdag een 600-punten toernooi waar geloof ik nog één plaats voor vrij is, misschien iets voor jou?

Voor zover ik weet speelt niemand hier een van de 40 RPGs. Having said that, als je een van de boeken ervoor hebt, kun je het altijd proberen op te zetten :D

Er zijn bijna altijd wel mensen beschikbaar om tegen te spelen, zie Hive Novio Dating Service.
In ieder geval, veel plezier op de club!

- Mick
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief