Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Skaoot » 18 maart 2009 11:32

Misschien even doorspammen naar een nieuwe pagina? Ziet het topic er weer rokloos uit :D Anyhoe, ik draag ook broeken, dus van mij mogen mannen in rokken rondrennen wat ze willen :P

Edit: Zucht, natuurlijk komt dit bericht dan bovenaan een nieuwe pagina <_<
Dan maar: WELKOM nieuwe mensjes, never mind de rokken en mannen die daarin rondrennen!
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 11:48

Mannen en rokken dus...

Leuk hoor. Maar goed, ik zal wel doen wat Skaoot zegt en de rokken en mannen negeren.

Wordt er hier ook nog een beetje ge-warhammer-d? Ik woon hier nu alweer een tijdje namelijk, en nog steeds geen spelletje gespeeld hier. Dus ik dacht, laat ik eens even kijken hoe gezellig het hier is.

Groet,
Grub
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor vhati » 03 jun 2009 11:57

Op dit moment word er een warhammer fantasy en een 40k campaign gehouden, en daarnaast worden er ook losse battles gespeeld. dus ja er word redelijk veel ge-warhammer-d :)

Ik zou zeggen kom gewoon een keertje langs op donderdagavond en kijk hoe het gaat
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Bobske » 03 jun 2009 14:45

en het is hier kei gezellig
de laatste tijd toch 15 a 20 man elke donderdagavond in de kelder bij Moenen & Mariken
ivm de campaigns, gebruik het dating topic als je wilt battlen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 15:04

Kijk eens aan, dat klinkt al goed :) Campaigns zijn altijd leuk. Goede manier om legers af te krijgen.
Ik zal eens even langskomen donderdag. Maakt het nog uit hoe laat ongeveer? Of is het gewoon de hele avond gezellig?;)
Legers die ik speel: 40K: Chaos Marines, Loyal Marines, poging tot guard. Fantasy: Chaos Warriors
Grub

Berichtdoor Lex » 03 jun 2009 15:07

Een hartelijk welkom!

Officieel begint de hive novio avond geloof ik om 7 uur, dat is wel de tijd dat de meeste mensen zo'n beetje aan komen kakken. De avond duurt meestal tot 11 uur, afhankelijk van wat de mensen met de sleutel doen.

Mag ik zo vrij zijn te vragen wat je speelt?
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 15:14

Danku! En dat mag u zeker, ik was net mijn profiel aan het updaten zodat het erbij staat.

Ik speel de laatste tijd voornamelijk 40k. Dan gebruik ik mijn Marines afwisselend voor gewone Marines of als Chaos Marines. Afgelopen 40K GT speelde ik met Chaos Marines. Ik ben op dit moment bezig met een Rogue Inquisitor legertje, waarvoor ik de regels van de nieuwe Imperial Guard gebruik. En verder heb ik, als ik goed zoek, nog ergens een Fantasy Chaos leger liggen (voornamelijk warriors, maar heb vorig jaar op het GT met Daemons gespeeld), en als ik echt echt goed zoek, moet ik ergens ook nog 2000 punten ogre kingdoms hebben liggen. Maar het kan zijn dat die ondertussen door het welbekende stofmonster zijn verslonden...

En ik zal me rond 7en donderdag eens beginnen klaar te maken om af te dalen naar de kelder. Toch even terugkomend op het mannen met rokken verhaal: is er nog een dresscode? ;)
There is nothing to fear but fear itself
Grub

Berichtdoor Lex » 03 jun 2009 15:22

Niet echt, maar als je erg graag wilt kan je misschien als je het heel lief vraagt wel een jurkje van Caladai Doomblade lenen :P
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Grub » 03 jun 2009 15:27

haha, ik kom eerst wel even in mijn gewone kleren dan ;)
There is nothing to fear but fear itself
Grub

Berichtdoor Richard » 03 jun 2009 15:28

haha ;)
nee, schrik niet...
Waarschijnlijk lopen er veel zwarte Tshirts met een witte goblin erop rond.
Maar dit is alleen "verplicht" voor leden ( en zelfs die doen het meestal niet ;) )
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief