Hoi iedereen,
Mijn naam is Bonnie Mier, 20 jaar oud en wonende in Nijmegen. Ik loop momenteel stage in Nijmegen maar studeer animatie/ audio-visuele vormgeving in Utrecht. Ik ben op mijn 13e met warhammer begonnen, na 4 jaar gestopt en heb het een half jaartje terug weer opgepakt

. Door de jaren heen heb ik een beetje van alles gespaard. Zo ben ik begonnen met LOTR (wie kent die oude tijdschriftjes nog?), heb ik een handjevol high elves, wood elves, lizardmen, een stelletje oude goblins, een paar Brettonia te paard en een zielige spacemarine (helemaal in zijn eentje). Tegenwoordig ben ik begonnen met het schilderen van Skaven. Eigenlijk spaar ik een beetje alle figuurtjes die ik mooi vind en mij leuk lijken om te schilderen.
Nu ik wat vaker langskom op donderdag probeer ik vaak even mee te kijken bij een paar battles, ik ken namelijk de regels nog niet. Ik hoop om binnenkort een kleine warband op te zetten en zelf ook te gaan spelen. Voor de rest zie je mij voornamelijk schilderen.
Mijn verdere hobbies zijn tekenen, films kijken, muziek luisteren (en dan het liefst live), bordspellen spelen met vrienden, lezen en gamen. Verder ben ik een groot fan van superhelden comics (Batman, Spider-man, X-men etc) en heb nu een leuke collectie om naar te kijken

. Qua muziek ben ik een groot fan van de Poques, Dropkick murphys en dat soort gezellige zooi.
Ik hoop in de toekomst een proffesioneel illustrator en animator te worden, maar daar zal ik nog heel hard voor moeten werken. Als mensen interesse hebben in mijn werk maak ik wel een klein draadje aan

De naam Hobbit is gekozen omdat ik hellaas niet langer 1.56m ben (al ben ik dan een uit de kluiten gewassen hobbit...). Ik ben er helaas niet iedere donderdag, want ik heb het erg druk met school. Maar ik ben wel van plan om regelmatig te komen.
Tot snel!