Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Terentius » 16 nov 2011 15:24

Hey

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Terence, 19 jaar en studeer in Nijmegen. Heb iets van 8 jaar geleden mijn eerste box Iron Warriors gekocht. Sindsdien meerdere malen met de hobby gestopt en vervolgens weer opgepakt. Ongeveer 2 jaar geleden weer nieuw leven ingeblazen toen een vriend interesse kreeg om 40k te willen spelen. Vervolgens is daar nog een jaar geleden LOTR bijgekomen (of beter gezegd WOTR). Ik heb er alleen weer een paar maanden weinig meer meegedaan en vind het ook zo jammer als alles maar in de kast stof zit te verzamelen. Dus wil ik weer wat actiever bezig zijn met de hobby. Hopelijk ben ik hiervoor bij het juist adres :grijns:
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 16 nov 2011 16:49

Daar ben je zeker aan het juiste adres voor. 40Kaas wordt er genoeg gespeelt, Lotr ietsje minder, maar daar zijn ook spelers voor. Welkom op de club!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor TROLL » 16 nov 2011 20:59

Welkom,

je bent zeker aan het goede adres :)

Als je een battle wilt spelen is je beste optie om t hier op de site te zetten zodat andere kunnen reageren, een leger mee nemen op donderdag kan leiden naar een battle maar t zou jammer zijn om een leger mee te nemen om er vervolgens niks mee te kunnen :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Squiggoth » 17 nov 2011 19:08

Hallooooooo Druten! :bye:
Squiggoth

Berichtdoor Johan » 05 jan 2012 10:56

Hallo iedereen,

mijn naam is Johan en ik ben 24 jaar oud. Ik studeer op dit moment GPW in Ede waar ik dan ook woon. Ede zelf heeft wel de mogelijkheid om te wargamen maar helaas alleen op de zaterdag middag waarin een stypische student helaas moet werken voor zijn centen. Omdat Ede verder niet veel bied kom ik jullie maar vergezelen. Ik speel zelf pas rond een klein half jaartje warhammer 40k en heb een flink space wolves leger opgebouwd. (dikke 4000 punten, als het niet meer is.) Ik speel momenteel vooral veel binnen mijn eigen vriendenkring (we hebben zelf ook tafel, tereinstukken etc. gemaakt) maar alleen maar met dezelfde mensen en vooral ook tegen dezelfde legers heeft zo zijn bepekringen. Ik hoop zo nu en dan eens bij julli elangs te wippen voor een potje.

groeten, Johan
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Johan
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor TROLL » 05 jan 2012 11:25

Welkom johan!

gaaf dat je al zo een groot leger hebt,

als je langs gaat komen om een potje te spelen is het handig om dit op het forum proberen te regelen :) gewoon een uitdaging plaatsen en dan reageert er vast wel iemand, zou dit wel 3 of 4 dagen van te voren doen :)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Berichtdoor Terentius » 05 jan 2012 18:19

Welkom Johan

4000 punten in een half jaar... dat is indrukwekkend. :o

Als iemand die zelf nog niet zo lang op de club te vinden is, kan ik je vertellen dat er genoeg verschillende tegenstanders/legers zijn waar je wel een potje 40K tegen kunt spelen :yes:
...
Legers die ik speel: Chaos Space Marines & Dark Eldar
Terentius
Hormagaunts

Berichtdoor Chris » 05 jan 2012 22:27

Welkom en meer van dat soort krachttermen!
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Berichtdoor Hobbit » 13 jan 2012 15:34

Hoi iedereen,

Mijn naam is Bonnie Mier, 20 jaar oud en wonende in Nijmegen. Ik loop momenteel stage in Nijmegen maar studeer animatie/ audio-visuele vormgeving in Utrecht. Ik ben op mijn 13e met warhammer begonnen, na 4 jaar gestopt en heb het een half jaartje terug weer opgepakt :) . Door de jaren heen heb ik een beetje van alles gespaard. Zo ben ik begonnen met LOTR (wie kent die oude tijdschriftjes nog?), heb ik een handjevol high elves, wood elves, lizardmen, een stelletje oude goblins, een paar Brettonia te paard en een zielige spacemarine (helemaal in zijn eentje). Tegenwoordig ben ik begonnen met het schilderen van Skaven. Eigenlijk spaar ik een beetje alle figuurtjes die ik mooi vind en mij leuk lijken om te schilderen.
Nu ik wat vaker langskom op donderdag probeer ik vaak even mee te kijken bij een paar battles, ik ken namelijk de regels nog niet. Ik hoop om binnenkort een kleine warband op te zetten en zelf ook te gaan spelen. Voor de rest zie je mij voornamelijk schilderen.

Mijn verdere hobbies zijn tekenen, films kijken, muziek luisteren (en dan het liefst live), bordspellen spelen met vrienden, lezen en gamen. Verder ben ik een groot fan van superhelden comics (Batman, Spider-man, X-men etc) en heb nu een leuke collectie om naar te kijken :). Qua muziek ben ik een groot fan van de Poques, Dropkick murphys en dat soort gezellige zooi.

Ik hoop in de toekomst een proffesioneel illustrator en animator te worden, maar daar zal ik nog heel hard voor moeten werken. Als mensen interesse hebben in mijn werk maak ik wel een klein draadje aan :)

De naam Hobbit is gekozen omdat ik hellaas niet langer 1.56m ben (al ben ik dan een uit de kluiten gewassen hobbit...). Ik ben er helaas niet iedere donderdag, want ik heb het erg druk met school. Maar ik ben wel van plan om regelmatig te komen.

Tot snel!
Legers die ik speel: Skaven
Hobbit
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor TROLL » 13 jan 2012 16:18

welkom bonnie :)

leuk dat je een accountje hebt aangemaakt ^^

vragen kan je hier altijd stellen en alvast veel plezier met t forum door spitten.

en go skaven :wink:
TROLL
Bandana Waddle Dee

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief