"Fury", een WWII film

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

"Fury", een WWII film

Berichtdoor Lert » 07 feb 2014 23:00

Ze zijn een nieuwe film aan het maken, 'Fury'.

"April, 1945. A battle-hardened army sergeant named Wardaddy commands a Sherman tank and her five-man crew on a deadly mission behind enemy lines. Wardaddy and his men face odds in their attempts to strike at Nazi Germany."

Bron.
Productie foto's.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Re: "Fury", een WWII film

Berichtdoor Beastherder » 09 feb 2014 18:38

Ziet er heel goed uit, maar dat is nog geen garantie voor een goede film natuurlijk

houden we zeker in de gaten

En die Tiger ziet er daadwerkelijk uit als een Tiger, en niet als een vermomde T34 of M48
dat zijn bonus-punten B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Lert » 09 feb 2014 23:21

[quote="Beastherder"]
En die Tiger ziet er daadwerkelijk uit als een Tiger, en niet als een vermomde T34 of M48

Je ziet een camera de Tiger filmen, dus het is ook geen CGI. Het is dan ook Tiger 131, de enige nog werkende Tiger in de wereld, uit Bovington. De filmploeg zal Bovington wel een hele grote koffer met ponden hebben gegeven om 131 te mogen gebruiken in hun film.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert

Berichtdoor Lert » 14 jul 2014 15:33

Lert

Berichtdoor Beastherder » 20 jul 2014 16:39

Looking GOOD! B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 12 feb 2015 09:40

Gisteren gekeken. Toffe film, in mijn ogen veel historisch correct materieel (maar ik ben films als top-gun en iron eagle gewend... A4 skyhawks en F-5 Tigers zijn geen MIGS!! Idiots) Kfz251's halftracks! :thumbup:

Zonder teveel te verklappen voor hen die hem nog moeten zien: tegen het einde krijgt het wel een beetje teveel Tarantino gehalte -_-, maar ik vond het een vermakelijke film.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Lert » 12 feb 2015 22:33

[quote="Caladai Doomblade"]in mijn ogen veel historisch correct materieel

KWa materieel en props en kostuums is Fury 'de meest accurate WWII film ooit'. Hele goeie film, met een paar hele akelige scenes die ongemakkelijk waren om te kijken. Dat is in mijn optiek een teken van een goeie film.
Lert

Berichtdoor vhati » 12 feb 2015 23:51

saw.... de hele serie .. akelige scenes die vrij ongemakelijk zijn om naar te kijken, ik heb nog nooit zulke bagger gezien( naja voor meer dan de trailers en 5 minuten van film 1 want toen had ik al genoeg gezien blaaargh :disturbed: ) dan moet je die de meeste fantastische films ooit vinden :wink:

nou kan ik niet oordelen over deze film, maar na de trailer te hebben bekeken sla ik deze over ik heb voorlopig genoeg brad pitt films gezien, ach ja dan maar weer een ww2 film gemist, ik loop er sowieso nog een paar achter :dunno:
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Benman » 18 feb 2015 19:16

Ach, goed vermaakt met Fury. En je krijgt ook gelijk mee waarom sommige soldaten nooit zijn terug gevonden. :o
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Chris » 19 feb 2015 00:23

Ik ben hem toevallig vanavond aan het kijken. Ik vond het zeker goed vermaak. Geen film voor de eeuwigheid, maar je kunt een avond zeker slechter doorbrengen.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Chris
Lord Lion-O

Keer terug naar Historische wargames