Nieuwe Saga Plastics

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Nieuwe Saga Plastics

Berichtdoor Beastherder » 14 apr 2013 16:17

Gripping Beast had al 2 plastic sets, voor AngloSaxons en Vikingen, maar die hadden beide een flinke hoeveelheid chainmail aan en dus alleen geschikt voor je Saga Hearthguard (en Warlord) units

Nu is er dus eindelijk de plastic set voor al je ongepantserde infantrie (en daar heb je er meestal toch een stuk meer van nodig :yes: )

http://www.grippingbeast.co.uk/GBP03_Dark_Age_Warriors--product--3276.html

Afbeelding
Afbeelding

Ze hebben de set expres heel algemeen gehouden, zodat ie gebruikt kan worden door bijna alle europese facties tussen 250-1100 na Chr.
En, naar mijn mening, geheel terecht. De gemiddelde boer die een keer in een oorlog mee moest vechten had nou eenmaal niet meer dan een schild en een speer of bijl. De specifieke helm/pantser/wapen-stijl die iemand kan identificeren als Viking/Saks/Normandier zag je alleen bij de 'professionals' die dat soort dingen konden veroorloven :yes:

Een hele nuttige set dus voor iedere aspirerende Saga-speler, en er zijn ook vast Warhammer toepassingen voor te vinden :wink:
(hmmm, menselijke Skaven-slaves..... :scratch: )

Oh, en er komt ook een nieuwe Saga uitbreiding, met wat exotische Russen en Byzantijnen B)
http://www.grippingbeast.co.uk/SAGA_Varjazi__Basileus--product--3144.html
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: Nieuwe Saga Plastics

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 14 apr 2013 18:59

Hmm, ik zou er hier wel 16 van willen hebben...
Misschien zijn er meer mensen die maar een halve doos willen hebben?
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Beastherder » 14 apr 2013 19:19

Ik denk dat als ik een doos tegenkom, ik m uit automatisme niet kan laten liggen..... :whistle:

vervolgens heb ik nooit de tijd om m helemaal te schilderen, dus wil ik best een gedeelte aan iemand anders kwijt

maar ik ga niet mijn credit-card pakken om m nu al te bestellen, ik koop m als ik m tegen kom, en dat kan met dit soort kleine onbekende merken wel even duren voor het ergens in de winkel ligt (misschien op Impact??)

Als ik m in handen heb zal ik het wel laten weten of iemand nog geïnteresseerd is
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Corver » 24 jun 2013 15:02

Mine arrived, they are very nice. I made 12 slingers already and plan on making 12 Javelins and two groups of 8 warriors making 40 warriors and a 4pt warband for any faction, just add hearthguard and maybe more warriors.
Legers die ik speel: FOW, SAGA, Dystopian wars, 40k, Warhammer etc....
Corver
Itsy bitsy giant spider

Keer terug naar Historische wargames