Eindelijk weer s wat FoW geschilderd, dit keer een kleine elite infanterie eenheid
Spetsnaz

Fearless Veteran SMG teams, mét Recon regels (1 van de weinige Russische recon units) en buitgemaakte Duitse halftracks als transport
Nu ik mijn eerste transports voor mijn Duitsers heb geschilderd kan ik ze ook voor deze unit gebruiken
Uiteindelijk wil ik toch ook een apart stel halftracks schilderen voor deze unit, met wat meer Russische tintjes, maar voorlopig kunnen ze mooi delen
Naast de halftracks maakten ze ook gebruik van Duitse uniformen om de vijandelijke linies te infiltreren, en dit geeft ze de Decoy regel
Dit betekent dat de vijand eerst een Skill test moet halen om ze te herkennen, anders mogen ze er niet op schieten
Ik heb dus een 2e Command team gemaakt om aan te geven dat ze nog 'in vermomming' zijn, die ik dan vervang met de gewone Command team als ze herkend zijn
"Nicht schiзssen, fᴙeunde, wiᴙ sind auf ihᴙe sзite, en let vooᴙal niet op die Rus die zich achteᴙ ons probeeᴙt te verstoppen" :p
De rest loopt rond in camo-overalls in het Amoebe patroon, een vrij simpel 2-kleurig patroon, zeker in vergelijking met de super-ingewikkelde Duitse camo's
Dit werd geproduceerd in een zeer uitgebreid scala aan kleuren-combinaties
In theorie zouden de troepen dan de kleur-combinatie kunnen kiezen die voor dat terrein het meest toepasselijk is, maar op foto's zie je dat mensen binnen dezelfde eenheid verschillende kleuren aan hadden. Waarschijnlijk kwam het er gewoon op neer dat je het maar moest doen met de kleur die toevallig verkrijgbaar was
Het beoogde effect word dan zoiets als
"Oh, kijk, een verdwaalde patrouille"
"Oh, scheisse"
En dan heb ik het nog niet gehad over de Infiltrate regel, waar je hele nare dingen mee kan doen
Maar die bewaar ik wel als verrassing tot hun eerste battle