door Caladai Doomblade » 02 maart 2015 11:24
Tijd voor een update, want er zit even schot in.
Afgelopen week een Kfz 251/1 A in ontvangst genomen, met dank aan Beastherder die zo vriendelijk was om die voor me te kopen. Ik ga proberen hier een company command vehicle van te fabriceren. Mijn commander is een ouwe rot die geen afstand kan doen van zijn ouwe trouwe half-track, vandaar het oude model.
Afgelopen weekend heeft Skevan mijn 21 andere halftracks voorzien van een camo pattern, dus daar kan ik binnenkort mee aan de slag om ze af te schilderen.
En last but not least, was ik dit weekend in Utrecht en ben ik na de motorbeurs nog even snel de Subcultures binnen gedoken:
- Armoured rocket launcher battery (4 rocketlaunchers op Maultiers)
- PSC german heavy weapon teams
- 2 KF70 trucks
Dus ik heb nu artillery om mijn assault te ondersteunen dmv pinning of smoke, en de middelen om wat mortieren en HMG's aan mijn leger toe te voegen.
Nog op de wish-list:
Motorcycle recon
Kubelwagens
AA guns
88's
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks