Nieuwe Zvezda 1:100

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Beastherder » 17 aug 2016 15:48

Had ik dat er niet bij gezegd?

*leest terug*

Nee, inderdaad :bloos:

Ze kosten €3,99

Bijna alle WO2 Zvezda doosjes zijn 3,99

Enkele uitzonderingen zoals de Tiger en T35 zijn €8,50 en dat zet ik er dan wel altijd bij
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Johan » 18 aug 2016 09:45

O.k, dank voor de info. Vond het een redelijk flinke tank dus had zomaar een groter doosje kunnen zijn. :) Heb je er bij toeval nog twee liggen Frank? Ik ben volgende week weer op de club dus dan zou ik ze kunnen ophalen. :)
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Beastherder » 18 aug 2016 14:31

Yep
heb ik nog

ik zal er 2 meenemen
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Johan » 19 aug 2016 12:54

Super fijn. Mijn dank is groot.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Johan » 03 okt 2016 14:22

Dag Frank, ik spotte net online dat er een Zvezda kit uit is voor een king tiger. Klopt dat? Hebben jullie die ook al binnen?
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Beastherder » 03 okt 2016 22:32

Nog niet :(

De nederlandse importeur heeft al een email gestuurd dat ie er aan zit te komen. We krijgen deze week een bestelling binnen, hopelijk zitten ze daar bij
(Ik heb al een persoonlijke dibs staan voor 5 stuks :P )

Als ze er zijn laat ik het hier weten
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Johan » 04 okt 2016 13:03

Lol, dat zat er flink in natuurlijk. Ik denk dat iedereen die Duitsers speelt nu wel denkt... "20 euro voor een lijst heavy armored KT's? Daar haal ik normaal net 1 KT voor" :grijns: Can't blame you Frank. Kan ik er alvast 4 reserveren by any chance? :D
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Beastherder » 04 okt 2016 15:36

Ja, op die manier kan ik toch nooit mn voorraad bij houden? :wink:

ik zal ze alvast reserveren, laat ik weten als ze binnen zijn :yes:
(hopelijk al voor deze donderdag)


Ondertussen ga ik wel alvast rekenen met KG Peiper lijst uit het Ardennen boek
SS King Tigers B)
als dat niet het record geeft voor goedkoopste 1500pts lijst ooit.... :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor kaleith » 04 okt 2016 22:11

Nouja, EW t-34 obr 1941 tankovy... 5 confident conscript tanks (precies legal HQ+ 2 platoons) voor een mooie ~1500 punten, enkel doosje van zvezda/PSC. Nu nog mensen vinden die EW spelen of spul kunnen inzetten in EW ( zoals het halve russische arsenaal...).

Maar zeker top dat goedkope KT's een ding worden.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 353
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: Nieuwe Zvezda 1:100

Berichtdoor Johan » 06 okt 2016 09:18

[quote="Beastherder"]Ja, op die manier kan ik toch nooit mn voorraad bij houden? :wink:

ik zal ze alvast reserveren, laat ik weten als ze binnen zijn :yes:
(hopelijk al voor deze donderdag)


Ondertussen ga ik wel alvast rekenen met KG Peiper lijst uit het Ardennen boek
SS King Tigers B)
als dat niet het record geeft voor goedkoopste 1500pts lijst ooit.... :P


lol, ik zie het al voor me... wat zegt u, u wilt een Kingtiger van Zevzda bestellen? Dat kan hoor, ik gok dat er over 1,5 jaar wel weer eentje in de winkel zal liggen. Zal ik die alvast voor u reserveren? :grijns:

Super dat je er een paar apart wil leggen. Ik ben helaas de 20e pas weer op de club. (Iemand moet thuis blijven om op de kleine te passen als moeders weg is. -_- ) Ik wil best van tevoren het geld overmaken voor de 20e als je dat fijner vind?

Zou jij gaan voor trained fearless KT's? (Peiper) Waarom geen reluctant trained zoals in Bridge by Remagen? Scheelt best veel puntjes.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron