*leest terug*
Nee, inderdaad

Ze kosten €3,99
Bijna alle WO2 Zvezda doosjes zijn 3,99
Enkele uitzonderingen zoals de Tiger en T35 zijn €8,50 en dat zet ik er dan wel altijd bij
Moderators: Beastherder, Guy

Luister naar Beastherder...

Heb je er bij toeval nog twee liggen Frank? Ik ben volgende week weer op de club dus dan zou ik ze kunnen ophalen. 
Luister naar Beastherder...

)Luister naar Beastherder...

Can't blame you Frank. Kan ik er alvast 4 reserveren by any chance? 

Luister naar Beastherder...


) Ik wil best van tevoren het geld overmaken voor de 20e als je dat fijner vind? Keer terug naar Historische wargames
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten