Om te voorkomen dat ik niet helemaal doordraai tijdens zo'n grote batch, heb ik tussendoor wel aan iets anders gewerkt: de Hurricane

Eigenlijk een volledig onnodig model, aangezien een Hurricane geen Air Strikes kan uitvoeren en dus nooit op tafel komt
Je gebruikt m om te proberen de Air Strike van je tegenstander tegen te houden.
Aangezien Stuka's één van de weinige dingen zijn die mijn Matilda's kunnen beschadigen is dat toch wel een hele nuttige functie
Het model is gewoon cool (en kost ook maar 2,99) dus ik neem m gewoon mee als marker om me zelf er aan te herinneren dat ik m heb en om de Air Support dice bij te bewaren
Zo'n Early War Brits vliegtuig is toch wel een echt klassiek kleurenschema, ik werd er helemaal nostalgisch van
(en ja, de onderkant van Britse vliegtuigen in het begin van de oorlog was echt groen, ik weet ook niet waarom, iemand vond dat in '39 blijkbaar wél logisch
)In ander groot nieuws voor de spotgoedkope Early War legers: Ik heb het nieuwe Barbarossa boek, dus ik kan mijn Duitsers nu ook de Panzer III met het correcte 5cm kanon geven, en een idioot goedkoop Soviet leger is nu ook mogelijk
(serieus, met T34's en KV's is een 2000pts leger voor minder dan 25 euro haalbaar
)http://www.flamesofwar.com/Default.aspx?tabid=53&art_id=4633

)