Een dag later, dus nu zijn de bases wel af.
Dus maar even voor de volledigheid

Aanstaande donderdag mogen mn micro-mannetjes voor het eerst een speeltafel betreden, dus het wordt tijd voor wat meer structuur (en om het regelboek toch maar weer s door te lezen

)
Dus flink aan de slag geweest met Word en tabellen voor een mooi leesbare en duidelijke legerlijst, compleet met statlines en special rules zodat ik niet om de 10 seconden in een boek hoef te bladeren
Toch een hele verbetering met het potloodgekrabbel waar mn ideeën tot nu toe te vinden waren

En dan wordt het ook tijd voor wat groepsfoto's!

Vooral ook voor mezelf erg prettig om zo'n leger s mooi bij elkaar te zien, want de rest van de tijd ligt het allemaal verspreid over tafels en kasten
600pts Airborne
zeg maar FoW borderpatrol, dus maar 1 Combat Platoon ("Troop Choice")nodig
HQ, 1 platoon para's en een groep Sherman ter ondersteuning

Uitgebreid naar 1000pts
Maar wel illegaal, want in plaats van de verplichte 2e platoon para's heb ik hier (geschilderde!) britten.
Verder mn gepantserde jeeps en wat meer bazookas en de punten zijn al weer op

1000pts, maar dan legaal.
Dus ipv de britse infantrie meer para's, en om de punten te compenseren ben ik wat bazookas kwijt, maar er is nu toch wat meer ongeschilderd metaal te zien

1500pts, het voorlopige einddoel
Hier dus zowel het platoon para's én de britten, plus een extra tank en een batterij (kleine) artillerie

Woehoe! Zo te zien ben ik over de helft!

Daarom is het dus wel s goed om ze eens zo samen te zien, want dat had ik nog niet in de gaten
En ik heb genoeg tankjes over om het ook op deze manier te doen
600pts Guards Armoured Squadron
HQ (2 shermans) Combat Platoon (2 shermans, 1 firefly) en de infantrie nu als support

Voor 1000 puntjes heb ik ook al genoeg shermans maar aangezien die nu op stokjes vastgeplakt zitten om geschilderd te worden kon dat nog niet op de foto