Het zijn de Fast Cavalry van FOW, je kan er je tegenstanders zo veel mee lastig vallen
Never leave home without 'em
Een week verder, dus nieuwe dingen geschilderd (ik doe maar of het normaal is dat ik in dit tempo schilder, misschien dat ik het vol kan houden
)Eigenlijk veel te lang uitgesteld, want het zijn de dingen die je eigelijk ieder battle weer nodig hebt: Objective Markers
'de HQ'
Een standaard marker van FOW, met toevoeging para- en glider-figuren en een openliggende dropcontainer
Het olievat heb ik express in felle kleuren geschilderd, want zoiets werd niet uit vliegtuigen gedropt, deze is 'bevrijd' van een plaatselijk tankstation

'Supplies'
Een paar dropcontainers met wat para's die belangrijke voorraden van de dropzone (Groesbeek) naar de objective (Nijmegen) sjouwen
De wegwijzer is een typisch Nederlands ANWB bord (in de jaren '40 ging de blauwe slinger helemaal tot aan de top)
De parachutes van dropcontainer waren niet ge-camoufleerd, maar hadden felle kleuren volgens een vooraf afgesproken code. (Rood voor wapens/munitie, Geel voor medische spullen, Blauw voor radio-equipment, etc.) Zo konden para's op de grond makkelijk de containers herkennen waar ze op dat moment de meeste behoefte aan hadden.
In dit geval dus rood, want zo krijg ik een rood-wit-blauw kleurenthema, dat herinnert aan de Nederlandse vlag, Amerikaanse vlag en het 82e Airborne logo

nieuwe lijst (rood=klaar):
- 2 Objective Markers
- 4 Recon Jeeps
- 4 bases Recon Infantrie
- 5 bases standaard Infantrie
- 2 bazooka teams voor de mortieren
- Major Julian Cook warrior team
- Engineers Platoon, 11 bases
- 3 Snipers
- 6 Artillery Jeeps
- 4 of 5 bases Command Panzerfausts
- Glider mortier