FOW 2015 preview

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: FOW 2015 preview

Berichtdoor kaleith » 17 maart 2015 19:23

Gezien de tutorial video's die ik gekeken heb- daar zat precies hetzelfde in, twee jaar geleden. Dus nieuwe plastics is waarschijnlijk het verschil. De allies zijn idd fearless vets, maar de duitsers ook iirc. punten aan allied kant zitten echt in de tanks (en specifiek fireflies).
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Beastherder » 18 maart 2015 10:18

Duitsers zijn Confident Veteran (zijn geen SS-ers)

Het zijn gelijkwaardige legers, maar het is wel a-symetrisch: het is een tank leger en een infantrie leger met allebei toch echt een andere manier van spelen

Ze hadden de duitser ook een tanklijst met PzIV's en een beetje infantrie kunnen geven voor een 'symetrische' doos waarbij beide legers ongeveer hetzelfde hebben

Dit is veel interessanter, want zo krijg je meteen uit de startset een hele interessant tactisch spel :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor joost » 20 maart 2015 11:33

Een vraagje :grijns:

Ik meen gehoord te hebben dat er een nieuw fow regelboek komt .... Uh , heb ik dat goed gehoord of kan ik gewoon het huidige regelboek kopen :wink:

Alvast bedankt :tu:
Legers die ik speel: flames of war ...
joost
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor Beastherder » 20 maart 2015 12:03

Mij niks van bekend :dunno:

Lijkt mij wilde speculatie omdat de startset vernieuwd is -_-

Ik verwacht dat als er een nieuwe editie zou komen daar toch op zn minst naar gehint zou worden bij die 2015 preview
Voor 2015 zit je nog echt wel safe met deze editie, en waarschijnlijk wel wat langer

Misschien dat ze met een nieuwe druk komen met andere plaatjes en wat Errata of zo... :dunno:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor joost » 20 maart 2015 12:31

Thnx morgen op jacht .... Of zondag , als we morgen gaan zie je ons wel voorbij schuiven :grijns:
Legers die ik speel: flames of war ...
joost
Ogre with nifty pigtails

Berichtdoor kaleith » 20 maart 2015 13:13

[quote="Beastherder"]Mij niks van bekend :dunno:

Lijkt mij wilde speculatie omdat de startset vernieuwd is -_-

Ik verwacht dat als er een nieuwe editie zou komen daar toch op zn minst naar gehint zou worden bij die 2015 preview
Voor 2015 zit je nog echt wel safe met deze editie, en waarschijnlijk wel wat langer

Misschien dat ze met een nieuwe druk komen met andere plaatjes en wat Errata of zo... :dunno:

Gezien dit met andere boeken al gebeurd is ( Red Bear revised errata had best grote veranderingen- mijn proposed leger is na de errata 500 pts minder) kan dit best een errata zijn
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Caladai Doomblade » 20 maart 2015 13:24

Volgens mij is Red Bear (en Grey Wolf) revised omdat ze nog van voor 3rd edition waren.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 20 maart 2015 13:56

correct ^_^

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 maart 2015 20:05

Deze zet ik ook maar hier neer

Als onderdeel van de Open Fire! campagne heeft Battlefront nu ook een gedeelte van hun plastics uitgebracht in kleinere doosjes van 2 stuks

http://www.flamesofwar.com/Default.aspx?tabid=530&art_id=4829

Erg handig om die missende tanks of transports toe te voegen voor bv. je HQ, zonder meteen weer een doos van 5 te hoeven aanschaffen

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 apr 2015 16:46

Wat te verwachten van de komende FoW Vietnam uitbreiding

http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=4831

Afbeelding

Die boten zijn flink groot :o
Ben toch bang dat dat behoorlijk dure modellen zullen zijn :unsure:

Afbeelding

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Historische wargames