Avanti!

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

Re: Avanti!

Berichtdoor Beastherder » 08 maart 2015 18:22

What he said :wink:

100/17 is een veel beter artilleriestuk (als in Indirect Fire), die 75/27 is met zn ROF van 2 een stuk beter voor direct vuur
Voor Indirect Fire is die 75/27 nauwelijks beter dan een mortier, daar wil je m niet voor kopen :nono:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 08 maart 2015 22:12

Ik heb echt een idee wat als 'genoeg AT' zou classificeren... Ik kan ze ook gewoon allebei nemen, maar dan moet ik de Tank Assault 3 pioneers weglaten en de AA MG's.

Dit zijn de twee opties die er dan uit voortkomen, gezien wat hier staat, wat zouden jullie willen aanraden?
Gun variant:
Afbeelding
Howitzer variant:
Afbeelding

Wat overigens niet in de lijst staat is dat de demolishers twee rifle teams of brixia mortar teams voor flamethrower teams in mogen wisselen.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 15 maart 2015 17:10

Met het ontvangen van mijn tweede bersaglieri platoon heb ik ook eindelijk een command team voor mijn guns kunnen maken. Italiaanse platoons bevatten namelijk altijd een achtste base waar je de unknown hero uit kunt bouwen. Echter heb je maar één unknown hero nodig, dus heb ik de drie overbodige poppetjes dienst laten doen als command team:
Afbeelding
Hier mijn huidige FoW to do-list, die nog verassend klein is. Rechtsvooraan het ongeschilderde gedeelte is de unknown hero te zien, met gerepositioneerde arm en green stuff helm.
Afbeelding
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2015 19:15

[quote="Aeran Meadowgale"]met gerepositioneerde arm en green stuff helm.

:tu:
Pupkes zijn nooit te klein voor conversions :D

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 31 maart 2015 19:13

Nieuwe ondersteuning, in de vorm van een mortar platoon, HMG platoon en 3 M13/40's!

Afbeelding
Links het mortar platoon met drie mortieren, command en observer.
Rechts het HMG platoon met vier HMG's en command.
Het tweede command team rechts en één van de HMG's kan ik nu nog niet in een lijst meenemen, maar zijn alvast voor later.
De drie M13/40's staan niet op de foto; ik heb er nu in totaal vijf.
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 01 apr 2015 21:44

En nog even een foto van wat er tot nu toe allemaal af is:
Afbeelding
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Berichtdoor Beastherder » 02 apr 2015 09:18

Begint nu echt serieuze vormen te krijgen ^_^

Die M13/40's zijn echt goede tanks in Early War, en met de infantrie support-wapens word het al een stuk beter afgerond

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 02 mei 2015 20:41

Hmm, ik wil zo best vaker beschadigde modellen ontvangen! Er was een radio operator kapot, Battlefront een mailtje gestuurd, en een heel nieuwe blister gekregen :D

Petje af voor hun Customer Service, allemaal binnen een week geregeld!
- Mick
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines

Vorige

Keer terug naar Historische wargames