Necromunda Returns

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: Necromunda Returns

Berichtdoor Bobske » 18 jan 2025 17:44

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 11 maart 2025 06:54

https://www.warhammer-community.com/en- ... he-fallen/

Er is niet vaak een model waarvan ik denk, die wil ik hebben, terwijl ik helemaal niks van het spel heb.
Maar deze is zo vol character! :thumbup: :wub:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Als de vampiertanden en het rode armour niet genoeg zijn, dan wel het met met de blooddruppel en legionnummer. :grijns:

Verkleinde Afbeelding

Het model is zelfs beter als de art.

Verkleinde Afbeelding

Geen idee van de Necromunda regels meer maar dit is vast eng ! (niet zo eng als de Imperial Fists van Frank P./Beastherder :disturbed: )
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 11 maart 2025 14:53

Er is niet vaak een model waarvan ik denk, die wil ik hebben, terwijl ik helemaal niks van het spel heb.
Maar deze is zo vol character! :thumbup: :wub:

Het ontwerp van het karakter is uitstekend (en inderdaad beter dan de art, want veel duidelijker een Space Marine), maar ik vind de pose dan wat jammer :dunno:
Met het bovenlichaam en hoofd zo extreem gedraaid ten opzichte van de voeten heeft het model geen 'voorkant'

Geen idee van de Necromunda regels meer maar dit is vast eng ! (niet zo eng als de Imperial Fists van Frank P./Beastherder :disturbed: )

Nee, hij is zeker niet zo eng als die Marines die ik toen had ontworpen voor dat scenario.
Die waren dan ook bedoeld als compleet onverslaanbaar zodat mensen voor ze zouden wegrennen. (Niet dat dat sommige mensen tegen hield :laugh: )

Voor mij ook al weer een tijd geleden dat ik de Necromunda regels heb bestudeerd, maar ik vind m dan toch wat aan de zwakke kant als het inderdaad een Space Marine moet zijn.
Een Goliath leider die een tijd aan een campagne heeft meegedaan kan engere stats & skills krijgen.
(Maar ik snap dat het ook een spelbalans issue zou worden met 'realistische' Marine stats)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 jul 2025 10:26

Woop! Woop! That's da sound of da police! :roxanne:

Verkleinde Afbeelding

Nieuwe plastic kit(s) voor Necromunda 'fuzz'
(1 kit met nieuwe modellen en een upgrade set)
https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/6ojnf0ga/palanite-enforcers-unleash-their-unique-brand-of-justice-with-new-officers-weapons-and-a-book/

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Afbeelding
Officieren zien er erg cool uit
Die Palanites hebben nu wel echt een behoorlijk uitgebreide range. Daar kan je echt iets leuks mee doen, ook voor iets anders dan Necromunda.

Persoonlijk niet zo'n fan van de vol mechanische honden. Ik zie toch liever dat er nog steeds een originele good boy word gebruikt zoals bv bij de Arbites :)
Afbeelding

(Was dit allemaal een excuus voor wat Hot Fuzz memes? Zou kunnen :whistle: )

Afbeelding

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 08 jul 2025 16:16

(Was dit allemaal een excuus voor wat Hot Fuzz memes? Zou kunnen :whistle: )

Nu nog een Slasher of Prices bij GW :grijns:

Persoonlijk niet zo'n fan van de vol mechanische honden. Ik zie toch liever dat er nog steeds een originele good boy word gebruikt zoals bv bij de Arbites

idem robots horen niet in 40k bij het imperium :td:
Servitor dog was beter
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 09 jul 2025 09:48

robots horen niet in 40k bij het imperium
Wat ik begrijp uit het stukje fluff is dat er diep onder alle mechanica nog steeds een stukje biologische hond zit, dus het is niet een pure robot.
Inderdaad meer een servitor-hond
Maar het probleem is dat je dat dus niet kan zien aan het model.

This set of eight miniatures is completed by a pair of Hardcase Cyber-Mastiffs. Even in the grim darkness of the far future, mutts remain man’s best friend. These ones are so heavily augmented with bionics and armour that they’re hardly comforting to be around, but they are very efficient at mauling unlucky recidivists.

Bij de Arbites cyber-mastif zie je duidelijk nog de originele hond
Verkleinde Afbeelding

Maar eigenlijk vind ik een normale hond met 40k-stijl kogelvrij vest gewoon het coolst ^_^
Afbeelding
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 10 jul 2025 12:27

https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/vhx2d2jj/squeeze-more-than-just-a-confession-out-of-em-with-the-palanite-enforcer-haunts/

Verkleinde Afbeelding

Brute en gewelddadige politie van een Hive City maakt gebruik van psykers.
Hoe komen ze er op?* :wink:

Verkleinde Afbeelding

Zien er cool uit, maar wel resin en dus waarschijnlijk ook $$$$

* Ah man, die Dredd film is alweer uit 2012, waar blijft de tijd?
Zal dan ook wel tijd worden om de hoop op te geven dat ze daar nog s een sequel van gaan maken :roll:

Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar Andere SciFi Wargames